Performancing Metrics

ابلاغ دستورالعمل جدید اشتغالی | اتاق خبر
کد خبر: 326441
تاریخ انتشار: 26 اسفند 1394 - 15:11
معاون وزیر کار، ساماندهی آزمون‌های عملی مهارت آموزی شغلی را برای اجرا از ابتدای سال ۹۵ ابلاغ کرد.

اتاق خبر: محمدامين سازگارنژاد با ابلاغ دستورالعملي به ادارات كل آموزش فني و حرفه اي استان‌ها با تأكيد بر اهمیت و نقش بسزای آزمون‌های عملی در فرایند ارزشیابی کارآموزان و ضرورت نظارت بر اجرای دقیق این آزمون تأكيد كرد برنامه ساماندهی آزمون‌های عملی از ابتدای سال ۹۵ در اولویت اصلی دفتر ارزشیابی مهارت قرار گیرد و اداره سنجش استان با نظارت مدير كل نسبت به پیش بینی تمهیدات مورد نظر اقدام نمايد.

بنا بر این گزارش به نقل از مهر؛ معاون وزير کار اظهارداشت: در مكاتبه مذكور تأكيد شده كه تقویم آزمون‌های عملی در طول سال ۹۵ تهیه و به مراکز جهت اجرا ابلاغ شود. ضروری است حداکثر یک هفته پس از اعلام نتایج آزمون کتبی، زمان دقیق آزمون عملی کارآموز مشخص شده باشد. زمان‌بندی آزمون عملی باید طوری طراحی شود که حداکثر سه هفته پس از اعلام نتایج کتبی، آزمون عملی فرد اجرا و نمره وي وارد پورتال شود. اين دستور شامل كليه دوره هاي آموزشي مانند طرح ۱۸ ماهه نيز مي شود.

سازگارنژاد افزود: از جمله تمهيداتي كه به منظور ارتقاي فرآيند برگزاري آزمون هاي عملي سنجش مهارت در نظر گرفته شده، آماده سازي و قابل استفاده بودن بانک اطلاعاتی آزمونگران درون و برون سازمانی آن اداره کل به تفکیک شهرستان و حرفه  و شناسایی افراد متعهد و متخصص جهت نظارت بر آزمون‌های عملی و تشيكل بانک اطلاعاتی مربوطه است.

94109

نظرات
ADS
ADS
پربازدید