Performancing Metrics

اگر اجازه نامزدی را به من ندهند، میلیون‌ها نفر شورش خواهند کرد | اتاق خبر
کد خبر: 326578
تاریخ انتشار: 27 اسفند 1394 - 00:42
ترامپ:
نامزد جنجالی حزب جمهوری‌خواه روز چهارشنبه تهدید کرد که اگر هم‌حزبی‌هایش اجازه نامزدی در انتخابات را به او ندهند، هواداران او دست به تظاهرات و شورش می‌زنند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری فارس، دونالد ترامپ نامزد پیشرو جمهوری‌خواهان در رقابت‌های درون حزبی روز چهارشنبه تهدید کرد در صورتی که اجازه نامزدی وی در انتخابات داده نشود، میلیون‌ها نفر به خیابان‌ها آمده و شورش می‌کنند.

به نوشته خبرگزاری رویترز، وی گفت اطمینان دارد که در رقابت‌های درون حزبی به حد کافی آرای ایالتی به دست می‌آورد تا نامزد نهایی حزب باشد، اما اگر اعضای حزب نامزدی را از وی دریغ کنند، آمریکا شاهد ناآرامی خواهد بود.

این سرمایه‌دار جنجالی که با شبکه سی‌ان‌ان گفت‌وگو می‌کرد، گفت اگر به اندازه کافی رأی ایالتی به دست آورد و حق نامزدی از او گرفته شود، «فکر می‌کنم که شاهد ناآرامی خواهید بود. فکر می‌کنم شاهد شورش خواهید بود. من نماینده چندین و چند میلیون نفر هستم.»

در دو ماهی که از آغاز رسمی رقابت‌های درون حزبی جمهوری‌خواهان می‌گذرد، ترامپ با اختلاف زیاد همچنان صدرنشین است. با این حال، برخی رسانه‌ها گمانه‌زنی‌هایی را در مورد احتمال شورش درون حزبی علیه وی و کنار زدن او مطرح کرده‌اند.

بی‌تجربگی سیاسی، ساختارشکنی‌های مکرر و اتخاذ مواضعی علیه سران حزب موجب شده تا بسیاری از اعضای پرنفوذ حزب جمهوری‌خواه مخالف نامزدی او در انتخابات باشند.

ترامپ هفته پیش از هم برنی سندرز، یکی از دو نامزد حزب دموکرات، را تهدید کرد و گفت ممکن است هوادارانش را به مراسم‌های تبلیغاتی سندرز بفرستد و این برنامه‌ها را به هم بریزد.

بخش اعظم هواداران ترامپ را سفیدپوست‌ها تشکیل می‌دهند و حتی شبه‌نظامیانی چون گروه «کو کلاکس کلان» (KKK) که از نژادپرست‌ترین گروه‌های آمریکا هستند، از او حمایت می‌کنند. 

انتهای پیام/

کد: 94108

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید