Performancing Metrics

تا زمانی که جنگنده‌های عربستان در اینجرلیک باشند، اس-400 در سوریه می‌ماند | اتاق خبر
کد خبر: 326580
تاریخ انتشار: 27 اسفند 1394 - 00:53
دبکا به نقل از مقامات نظامی روس:
وبگاه صهیونیستی از تدام حضور سامانه موشکی اس _ ۴۰۰ به خاطر جنگنده‌های عربستانی موجود در پایگاه هوایی اینجرلیک و طرح ریاض و آنکارا برای مداخله نظامی مشترک در سوریه خبر داد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری فارس، آنطور که مقام‌های ارشد نظامی روسیه امروز (چهارشنبه) اعلام کرده‌اند سامانه دفاع موشکی اس-400 نهایتا از سوریه برچیده می‌شود، اما وجود آن‌ها تا تداوم حضور جنگنده‌های عربستان سعودی در ترکیه و در نزدیکی مرز با سوریه واجب است.

به نوشته وبگاه «دبکا فایل» حضور جنگنده‌های عربستان سعودی از پایگاه هوای اینجرلیک ترکیه در اوائل ماه جاری از 4 فروند به 16 فروند رسیده است و در عین حال مقام‌های سعودی اعلام کردند که ریاض و آنکارا در حال مهیاسازی مداخله مشترک در نبردهای سوریه هستند.

بر اساس این گزارش،نیروهای پیاده نظام و زرهی ترکیه اینک با گذر از مرزهای جنوب تنها در چند صدمتری استان شمالی ادلب در سوریه موضع گرفته‌اند.

دبکا فایل در خاتمه با اشاره به مزاحمت اس-400 برای نیروی هوایی اسرائیل نوشت: حضور سامانه موشکی پیشرفته اس-400 که اینک در پایگاه هوایی لاذقیه هستند، نگرانی برای نیروی هوایی اسرائیل است و اگر آن‌ها به جنوب سوریه انتقال یابند، پوشش هوایی گسترده‌ای را تا شمال و مرکز فلسطین اشغالی می‌دهند.

انتهای پیام/

کد: 94108

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید