Performancing Metrics

برف و باران محور های ارتباطی خراسان رضوی را فرا گرفت | اتاق خبر
کد خبر: 326604
تاریخ انتشار: 27 اسفند 1394 - 03:08
مرکز مدیریت راه های اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی از بارش پراکنده برف و باران در محور های ارتباطی استان و لغزندگی جاده ها خبر داد.

اتاق خبر- مرکز مدیریت راه های اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی از بارش پراکنده برف و باران در محور های ارتباطی استان و لغزندگی جاده ها خبر داد.

بر اساس گزارش مرکز مدیریت راه های اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی بسیاری از محور های ارتباطی خراسان رضوی از صبح امروز با  بارش برف و باران و مه گرفتگی روبرو شد.

براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی این مرکز، بارش پراکنده برف در محور درگز-قوچان«گردنه تیوان» مشاهده می‌شود.

این مرکز از بارش باران در حوزه شهرستان قوچان و محور قدیم درگز-قوچان«کبکان» خبرداد و اعلام کرد: در محور های مشهد- سرخس«مزداوند»، فریمان- مشهد«سنگ بست»، آزادراه باغچه- نیشابور«شریف آباد و ابرش» بارش باران و در منطقه باغچه نیز پدیده مه گرفتگی غالب است.

مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی از تمامی رانندگانی که قصد عبور از محورهای مختلف استان را دارند، درخواست کرد قبل از حرکت از طریق شماره ارتباطی ۱۴۱ و یا تلفن ۳۳۴۱۱۰۰۰-۰۵۱ از آخرین وضعیت مسیر تردد خود اطلاع یابند، ضمن این که بنابر اعلام این مرکز، نیروهای راهداری در همه محورهای استان به صورت فعال و برای تأمین امنیت تردد مسافران حضور دارند.

منبع: مهر 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید