Performancing Metrics

گرد و غبار در جنوب غرب | اتاق خبر
کد خبر: 326745
تاریخ انتشار: 27 اسفند 1394 - 16:51
پیش‌بینی وضعیت آب و هوا
سازمان هواشناسی کشور پیش‌بینی کرده است که امروز شمال غرب و غرب کشور بارانی خواهد بود اما در جنوب غرب گرد و غبار و آلودگی هوا ادامه خواهد داشت.

به گزارش اتاق خبر و به نقل از مهر، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور  گفت: بر اساس داده‌ها و نقشه‌های هواشناسی امروز در شمال غرب، برخی مناطق غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور ابرناکی و بارش باران و برف گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

احد وظیفه افزود: در برخی مناطق استان هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان نیز افزایش ابر و در بعد از ظهر رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

به گفته وی فردا جمعه بارش برف و باران در شمال شرق، دامنه‌های البرز شرقی و سواحل شرقی خزر ادامه خواهد داشت. این سامانه روز شنبه در شمال شرق کشور سبب بارش پراکنده شده و به تدریج از کشور خارج می‌شود.

وظیفه با اعلام اینکه گرد و غبار و کاهش دید افقی و کیفیت پایین هوا امروز در جنوب غرب کشور ادامه خواهد داشت هشدار داد: امرور دریای خزر و روزهای جمعه و شنبه بخش‌های شرقی خلیج فارس و تنگه هرمز مواج گزارش می‌شود.

وی همچنین تأکید کرد که در سه روز آینده وزش باد شدید گاهی همراه با گرد و خاک در استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و خراسان جنوبی قابل پیش‌بینی است.

به گفته وی امروز در استان‌های تهران، البرز، قم، مرکزی و سمنان در بعضی ساعات وزش باد شدید موقتی رخ خواهد داد و هوای تهران امروز نیمه ابری در بعد از ظهر بارش باران گاهی وزش باد شدید و در ارتفاعات بارش برف پیشبینی می‌شود.

بیشترین و کمترین دمای هوای پایتخت امروز ۱۳ و ۵ درجه سانتیگراد اعلام شده است.

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید