Performancing Metrics

دیگر حق امتیاز از دست دادن نداریم | اتاق خبر
کد خبر: 326915
تاریخ انتشار: 28 اسفند 1394 - 20:26
اوزیل:
ستاره آلمانی آرسنال از هم تیمی‌هایش خواست تمرکز خود را معطوف به بازیهای باقی مانده در لیگ برتر کنند.

به گزارش اتاق خبر و به نقل از یورو اسپورت، آرسنال از جام اتحادیه، جام حذفی و لیگ قهرمانان کنار رفته و دیگر شانسی برای قهرمانی ندارد. در لیگ برتر نیز این تیم امتیازات زیادی را از دست داده‌ است و در حالی که تا هفته‌های اخیر امیدوار بود به قهرمانی در لیگ برتر برسد، اکنون در رده سوم قرار دارد.

اوزیل ستاره آلمانی آرسنال درباره وضعیت این تیم گفت: دیگر حق نداریم امتیاز از دست دهیم و باید تا آخر توان خودمان در بازی‌ها بجنگیم. هنوز چیزی مشخص نشده و به اندازه کافی بازی‌های مهمی برای تعیین قهرمان وجود دارد. باید بازی‌هایمان را جدی بگیریم و دیگر حق امتیاز از دست دادن نداریم.

اوزیل ادامه داد: امسال مدعیان لیگ برتر عملکرد بدی داشتند و دو تیم شگفتی ساز در لیگ برتر یعنی لستر و تاتنهام قراتز از انتظار ظاهر شدند و همین کار ما را سخت کرده است. متاسفانه در مهمترین مقطع این فصل مصدومان زیادی داشتیم که نبود این بازیکنان برای ما تعیین کننده بود. با این حال من این پتانسیل را در بین بازیکنان آرسنال می بینم که برای قهرمانی بجنگند. هنوز چیزی تمام نشده است و نباید قهرمانی را دور از دسترس بدانیم.

مدتی است که رسانه های اروپایی خبر از تلاش باشگاه بارسلونا برای جذب اوزیل داده‌اند و حالا لوتار ماتئوس از این بازیکن خواسته تا با جدایی از آرسنال به تیم بزرگتری برود. بازیکن سابق تیم اینتر میلان در مصاحبه با وب سایت بیلد گفت: باید اعتراف کنم که اگر اوزیل به بارسلونا بپیوندد برای او این یک رشد و ترقی بزرگ محسوب می شود. بارسایی ها واقعا به اوزیل نیاز دارند تا بهترین خط هافبک جهان را داشته باشند. او در کنار ایوان راکیتیچ می تواند بازی های موفقی برای بارسلونا به نمایش بگذارد. به اوزیل توصیه می کنم که اگر می تواند با سران آرسنال به توافق برسد از این تیم در تابستان جدا شود و راهی اسپانیا شود.

اوزیل 27 ساله تا سال 2018 با آرسنال قرارداد دارد.

منبع: ایسنا

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید