Performancing Metrics

یوونتوس قرارداد آلگری و بوفون را تمدید می‌کند | اتاق خبر
کد خبر: 326920
تاریخ انتشار: 28 اسفند 1394 - 21:59
باشگاه یوونتوس به زودی قراردادهای سرمربی ایتالیایی و کاپیتان کهنه‌کار خود را تمدید خواهد کرد.

به گزارش اتاق خبر و به نقل از تسنیم، با وجود ناکامی این هفته بانوی پیر در تقابل با بایرن مونیخ برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، مسئولان باشگاه یوونتوس اعتماد خود را به سرمربی‌شان، ماسیمیلیانو آلگری از دست نداده‌اند و قصد دارند قرارداد او را تمدید کنند.

تا پیش از این گفته می‌شد که آلگری، کسی که تا پایان فصل آینده به یوونتوس قرارداد دارد، در پایان فصل جاری بانوی پیر را برای پیوستن به چلسی ترک می‌کند، اما این موضوع منتفی شد و ظاهراً آنتونیو کونته گزینه منتخب آبی‌پوشان لندن است.

به گزارش نشریه گاتزتا دلواسپورت، آلگری دوشنبه یا سه‌شنبه هفته پیش رو قراردادش را با یوونتوسی‌ها تمدید می‌کند و تا پایان فصل 18-2017 در تورین خواهند ماند. ضمن اینکه بندی به قراردادش اضافه خواهد شد که به یووه اجازه می‌دهد در صورت تمایل این قرارداد را برای یک سال دیگر هم تمدید کند. همچنین در قرارداد جدید آلگری، حقوق او به پنج میلیون یورو در سال افزایش پیدا خواهد کرد.

گاتزتا همچنین نوشته است که باشگاه یوونتوس قصد دارد قرارداد جان‌لوئیجی بوفون را هم تمدید کند، کسی که دو دقیقه دیگر می‌خواهد تا رکورد جدیدی برای طولانی‌ترین کلین‌شیت در سری A به ثبت برساند. به نوشته گاتزتا یوونتوس می‌خواهد قرارداد بوفون را برای دو سال دیگر تمدید کند.

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید