Performancing Metrics

اسکان 60 خانواده در پایگاه‌های امداد و نجات قزوین همزمان با آغاز تعطیلات نوروزی | اتاق خبر
کد خبر: 327037
تاریخ انتشار: 29 اسفند 1394 - 19:42
معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمرقزوین خبرداد
معاون امدادونجات جمعیت هلال احمراستان قزوین گفت: همزمان با آغاز سفرهای نوروزی 60 خانواده از مسافران نوروزی را در پایگاه‌های امداد و نجات اسکان داده‌ایم.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از فارس، حکمت‌الله هاشمی با اشاره به آغاز تعطیلات نوروزی از روز گذشته و خدمات‌رسانی نیروهای امدادی جمعیت هلال‌احمر اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن این ایام شاهد بارندگی‌های برف و باران در استان قزوین از دیروز تا به امروز در نقاط مختلف این استان بوده‌ایم‌.

وی با بیان اینکه در بارندگی‌های صورت گرفته روز گذشته مشکلات خاصی به جزء چند مورد تصادف به وجود نیامده است، افزود: تصادفات صورت گرفته روز گذشته مصدومانی را به همراه داشت که با همکاری و همیاری نیروهای امدادی جمعیت هلال‌احمر و سایر ارگان‌ها به ویژه فوریت‌های پزشکی این مصدومان به مراکز درمانی منتقل و درمان شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان قزوین گفت: برخی از محورهای مواصلاتی این استان بارش برف و باران را به همراه داشته است که البته کولاک در محورهای آوج، کوهین، تاکستان و قسطین‌لار به سمت الموت صورت گرفته است.

هاشمی با بیان اینکه در بارندگی‌های روز گذشته تعدادی از وسایل نقلیه مسافران در برخی از محورهای بارشی گرفتار شده بود و با همکاری نیروهای اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین، هلال احمر و سایر ارگان‌های این استان رهاسازی شد، عنوان کرد: در تصادف روز گذشته محور تهران ـ قزوین در اثر برخورد 2 خودرو، 7 تا 8 نفر مصدوم شده بودند که با حمایت نیروهای جمعیت هلال‌احمر و فوریت‌های پزشکی نجات یافتند.

این مسئول اضافه کرد: در محور قزوین ـ آوج با وقوع حادثه‌های صورت گرفته خدمات امدادی و نجاتی این جمعیت ارائه شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان قزوین به میزبانی نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر این استان از گردشگران و مسافران نوروزی پرداخت و تصریح کرد: با توجه به اینکه بارندگی‌های استان قزوین حرکت مسافران نوروزی را در محورهای مواصلاتی این استان کند کرده بود، بسیاری از این مسافران در پایگاه‌های امداد و نجات هلال احمر اسکان داشتند چراکه در این راستا 60 خانواده را در پایگاه‌های یادشده اسکان داده‌ایم.

هاشمی بیشترین آمار گذر مسافران نوروزی را محور تهران به سمت رشت و قزوین به سمت رشت عنوان و بیان کرد: با توجه به اینکه محورهای یادشده پرترددترین مسیر عبور مسافران است بیشترین خدمت‌رسانی در این محورها صورت می‌گیرد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان قزوین مطرح کرد: از روز گذشته تا به امروز در تمام محورهای مواصلاتی این استان خدمات سرپایی از سوی جمعیت هلال‌‌احمر استان قزوین ارائه می‌شود که در این راستا 180 نفر از مسافران برای حل مشکلات سفر خود همچون رفع نقص خودرو و استراحت به پایگاه‌های امداد و نجات مراجعه کرده‌اند.

انتهای پیام/

کد: 94108

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید