Performancing Metrics

امیدوارم بهار مهربانی ایرانیان کم خطرتر از سالیان قبل باشد | اتاق خبر
کد خبر: 327042
تاریخ انتشار: 29 اسفند 1394 - 20:44
رئیس جمعیت هلال‌احمر در پیام نوروزی، گفت: دعا می کنم همدلی تلاشگران هلال‌احمر، نوروزی امن و سالم را رقم زده و بهار مهربانی ایرانیان کم خطرتر از سالیان گذشته باشد.

به گزارش اتاق خبر و به نقل از مهر، در متن پیام نوروزی دکتر سید امیرمحسن ضیائی آمده است: نو شدن، تازگی و طراوت؛ ارمغان نوروز و بهار طبیعت است تا در فصل شکوفه دادن درختان و سبز شدن زمین؛ با ندای یا محول الحول و الاحوال، بزرگی ایزد منان را گردن بندگی نهیم و از خوان گسترده نعمتش بهره‌ای ببریم.

فرا رسيدن بهار طبیعت و آغاز سال ١٣٩٥ خورشیدی را به همه هموطنانم به ‌ویژه‌ كاركنان و زحمت‌کشان جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران تبریک و شادباش می‌گویم و امیدوارم سال نو؛ سال موفقیت‌های بزرگ‌تر و خدمات ارزنده‌تر باشد و این توفیق نصیب همه آن‌ها که دل در گرو فرهنگ والای صلح و نو‌ع‌دوستی دارند بشود که در مسیر مهربانی و یاری‌گری خلق خدا، توشه‌ای پربارتر بردارند. سالی که خدمتگزاران مردم در جمعیت هلال‌احمر تلاش دارند در آن فرهنگ داوطلبی را بیش از پیش گسترش و تاب‌آوری جامعه را در برابر حوادث و بلایا افزایش داده و با تقویت ساختارها و کمیت و کیفیت آموزش‌های همگانی؛ فرهنگ خودامدادی را تقویت کنند. چشم‌اندازی که با حداقل کردن خسارات ناشی از حوادث؛ در نهایت، پایداری جامعه و توسعه آن در را زمینه‌های گوناگون رقم خواهد زد.

این تلاش‌ها در آستانه بهار دل‌انگیز طبیعت آغاز شده و حضور امدادگران، نجاتگران، جوانان، داوطلبان و خیرین اين نهاد مردمي که با تمام توان در نوروز امسال در کنار مردم ایران‌ ایستاده‌اند؛ نوید ثمربخشی مجاهدت‌هایی است که هدفی جز رسیدن به یک جامعه آرام‌تر و مهربان‌تر ندارد.

طرح هاي ملی امداد و نجات نوروزی، ايمني و سلامت مسافران نوروزي و همچنين طرح‌هاي نيابت و داوطلب‌يار امداد و نجات؛ با بسیج نیروهای امدادی و داوطلب در بیش از یک‌هزار و ٢٧٣پایگاه امدادی، ٢٠ هزار جوان داوطلب در ٧٥٠ پست ثابت و ٣٠٠  گروه سیار جوانان، نمونه این تلاش‌هاست. همه این طرح‌ها در کنار اجرای طرح‌های حمایتی مختلف برای گروه‌های آسیب‌پذیر جامعه، از جمله توزیع ١٤٦ هزار بسته حمایتی از ٢٥ اسفند در سراسر کشور آغاز شده و تا ١٥ فروردین ٩٥ ادامه خواهد داشت.

اینجانب به عنوان عضوی کوچک از این خانواده بزرگ مردمي، دعا مي‌كنم؛ همدلی تلاشگران جمعیت هلال‌احمر با تكيه بر ٩ دهه تجربه خدمت‌رساني نوع‌‌دوستانه و همچنين ساير دستگاه‌هاي خدمت‌رسان با مسافران عزيز، نوروزي امن و سالم را رقم زده و بهار مهربانی ایرانیان کم‌خطرتر از سالیان گذشته باشد.

امید که در سایه توجهات حضرت ولي عصر(عج)، رهنمود‌های مقام معظم رهبری، تلاش‌های دولت تدبیر و امید و با حمایت‌های مردم بزرگوار؛ سال ١٣٩٥ را به سال افتخارآفريني و شكوه مهرباني ايرانيان تبدیل کند و اطمینان دارم در راه تحقق این افتخار، خانواده بزرگترین نهاد مردمی این سرزمین، هرآنچه در توان دارد به کار خواهد گرفت.

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید