Performancing Metrics

استقرار ۴ پایگاه امداد و نجات نوروزی در شهرستان سبزوار | اتاق خبر
کد خبر: 327052
تاریخ انتشار: 29 اسفند 1394 - 23:04
مسئول جمعیت هلال احمر شهرستان سبزوار از استقرار چهار پایگاه امداد و نجات و دو ایستگاه راهنمای مسافران با هدف ارتقای ایمنی و آگاهی گردشگران در محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.

به گزارش اتاق خبر و به نقل از مهر، رضا شهرآبادی گفت: به منظور ارائه خدمات مورد نیاز زائران و گردشگران تعداد چهار پایگاه امداد و نجات جاده ای جمعیت هلال احمر شهرستان سبزوار در ایام عید نوروز در محورهای مواصلاتی این شهرستان فعال است.

وی افزود: یکی از این پایگاه ها در ۳۵ کیلومتری محور سبزوار- نیشابور  با تجهیزات یک دستگاه خودروی آمبولانس، یک دستگاه تجهیزات نجات و چهار نیروی انسانی قرار دارد.

مسئول جمعیت هلال احمر شهرستان سبزوار ادامه داد: دیگر پایگاه امدادی هلال احمر سبزوار در ۳۵ کیلومتری سبزوار- بردسکن قرار دارد که یک دستگاه آمبولانس، یک دستگاه خودرو با تجهیزات کامل نجات و پنج نفر نیروی انسانی مستقر اشت.

وی با اشاره به استقرار پایگاه امداد و نجات جاده ای هلال احمر شهرستان سبزوار در ۵۰ کیلومتری محور سبزوار- شاهرود گفت: این پایگاه نیز به تجهیزات یک دستگاه آمبولانس و چهار نیروی انسانی مجهز است.

شهرآبادی خاطرنشان کرد: دیگر پایگاه امداد و نجات جاده ای جمعیت هلال احمر شهرستان سبزوار پایگاه امداد جاده ای شهدای کاهک در ۸۵ کیلومتری محور سبزار- شاهرود با دو دستگاه خودروی نجات و پنج نیروی انسانی استقرار دارد.

وی ابراز کرد:‌ جمعیت هلال احمر شهرستان سبزوار همچنین در ۷۵ کیلومتری محور سبزوار- شاهرود اقامتگاه استراحت مسافران نوروزی با عنوان ایستگاه «نه به تصادفات» و در پنج کیلومتری این محور نیز ایستگاه«ایمنی و سلامت» را راه اندازی کرده است.

مسئول جمعیت هلال احمر شهرستان سبزوار ادامه داد: این ایستگاه ها خدماتی همچون فضای دوستدار کودک و نمازخانه را ارائه می دهند که مهم ترین هدف از استقرار این کمپ ها توقف خودروها و استراحت مسافران و رانندگان نوروزی است.

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید