Performancing Metrics

مطلب اینستاگرامی سیدحسن خمینی به‌مناسبت سالگرد ارتحال مادربزرگش | اتاق خبر
کد خبر: 327133
تاریخ انتشار: 1 فروردین 1395 - 17:40
حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی به مناسبت سالگرد ارتحال همسر گرامی امام خمینی (ره) خانم خدیجه ثقفی در صفحه شخصی‌اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام مطلبی را منتشر کرد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی در صفحه اینستاگرامش نوشت: اسفند که می‌شود سالگردهای پیاپی برای ما آغاز می‌شود.

وی افزود: اسفند برای ما بیش از هر ماه دیگر با خود، سفر همراه دارد. درگذشت یادگار امام اسفند 73، درگذشت همسر امام اسفند 87 یا بهتر بگویم اولین ساعات فروردین 88، درگذشت داماد امام اسفند 89 و درگشت دکتر صادق طباطبایی اسفند 93.

یادگار امام (ره) ادامه داد: همسر امام که در فضای منزل به ایشان خانم گفته می‌شد، از اواسط پاییز 87 در بیمارستان بستری شدند و پس از تحمل دوره بیماری در آخرین لحظات سال یا شاید آغازین لحظات سال 1388 در همان بیمارستان چشم از جهان فرو بستند. خانم به تمام معنی خانوم بود و هر چه شما از این واژه معنی و مفهوم دارید در او تجلی یافته بود. خانم مظهر یک زن مسلمان ایرانی بود که به زندگی عمیقا باور داشت و بی تردید می‌توان گفت از واقع‌بین‌ترین انسان‌ها به حساب می‌آمد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی یادآور شد: ایشان مصیبت فراق دو فرزند و همسر را هرگز فراموش نکرد ولی با آنها کنار آمد. هر چند آوردن نام حاج آقا مصطفی برای او با اشک و تاثر همراه می‌شد. خدایش رحمت کند و او را همراه با همسر عظیم‌الشان و فرزندانش مشمول عنایت خاصه خود کند.

انتهای پیام/

کد: 94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید