Performancing Metrics

شورای سیاست‌گذاری آثار ۹۵ را انتخاب می‌کنند | اتاق خبر
کد خبر: 327279
تاریخ انتشار: 2 فروردین 1395 - 12:53
مدیر تماشاخانه «مسعودیه» با اشاره به تغییراتی سخت‌افزاری در جهت سرویس‌دهی بهتر این مکان تئاتری، اظهار کرد که شورای سیاست‌گذاری ۵ نفره‌ای آثار این تماشاخانه را انتخاب می‌‌کنند.

میلاد نیک‌آبادی درباره روند فعالیت تماشاخانه «مسعودیه» در سال ۹۴ گفت: خوشبختانه تماشاخانه «مسعودیه» فعالیت خود را در مسیر خوبی شروع کرده و اجراهای خوبی نیز داشته است که این روند مسئولیت من را در بدو ورودم در نیمه دوم سال ۹۴ به این تماشاخانه، سنگین‌تر کرد.

وی ادامه داد: مهم برای من این بود که نقاط ضعف سالن، اتاق‌های گریم و فضای پیرامون تماشاخانه «مسعودیه» برطرف شوند که خوشبختانه این کار انجام شد و تغییراتی نیز مدنظر داریم تا در ابتدای سال جاری در تماشاخانه ایجاد شوند تا در سال ۹۵ به لحاظ سخت‌افزاری در شرایط خوب و بسامانی به گروه‌های تئاتری سرویس دهیم.

مدیر تماشاخانه «مسعودیه» درباره برنامه ریزی‌های در نظر گرفته شده برای فعالیت‌ها و اجراهای سال ۹۵ در این مکان تئاتری، اظهار کرد: خیلی مصرانه و سخت‌گیرانه قصد داریم با یک برنامه ریزی مشخص و منسجم میزبان اجراهایی با کیفیت در تماشاخانه «مسعودیه» باشیم. به همین خاطر شورای سیاست‌گذاری ۵ نفره‌ای را برای تماشاخانه تشکیل دادیم که مشغول تدوین آیین‌نامه‌ای برای اجراهای تماشاخانه هستند.

نیک‌آبادی تأکید کرد: نمایش‌هایی که در سال ۹۵ در تماشاخانه «مسعودیه» به صحنه خواهند رفت از فیلتر این شورای سیاست‌گذاری عبور می‌کنند.

وی با بیان اینکه تماشاخانه «مسعودیه» به صورت صد در صد خصوصی اداره می‌شود، درباره استقبال مخاطبان از اجراهای نمایشی این مکان تئاتری در سال ۹۴، گفت: با توجه به منطقه‌ای که تماشاخانه «مسعودیه» در آن قرار دارد و کمی دسترسی به آن برای مخاطبان سخت است اما با توجه به آثاری که در این تماشاخانه به صحنه رفتند و همچنین فضای عمارت مسعودیه، استقبال مخاطبان در سال ۹۴ از این فضای تئاتری بسیار قابل توجه بود.

مدیر تماشاخانه «مسعودیه» افزود: نمایش «اتاق ورونیکا» به کارگردانی رضا ثروتی با استقبال بسیار قابل توجه مخاطبان همراه بود و نمایش‌های «جنایت و مکافات» ایمان افشاریان و همچنین آثار هنرمندان دیگر نظیر محمد رحمانیان هم استقبال مخاطبان تئاتری را در بر داشت. فکر می‌کنم تماشاخانه «مسعودیه» از جمله سالن‌هایی است که مخاطب فضا و آثاری را که در آن اجرا می‌شوند، دوست خواهد داشت.

نیک‌آبادی درباره برنامه‌های مدنظر برای افزایش استقبال مخاطبان در سال ۹۵ از آثار تماشاخانه «مسعودیه» تأکید کرد: قطعا ما هر کاری می‌کنیم برای این است که مخاطب از تماشاخانه «مسعودیه» راضی باشد و از آثار آن استقبال کند. به همین دلیل انتخاب‌های ما برای اجراهای سال ۹۵ سخت‌گیرانه است.

وی در پایان صحبت هایش بیان کرد: با توجه به برنامه‌هایی که مدنظر داریم و همچنین برنامه‌های جانبی که خواهیم داشت، سال ۹۵ سال بسیار خوبی برای تماشاخانه «مسعودیه» خواهد بود تا این تماشاخانه تئاتری هر چه بیشتر در خدمت هنرمندان، اهالی و مخاطبان تئاتر باشد.

94105

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید