Performancing Metrics

جاده های زنجان لغزنده است | اتاق خبر
کد خبر: 327331
تاریخ انتشار: 2 فروردین 1395 - 10:37
رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: با توجه به بارش باران سطح جاده های استان زنجان لغزنده است.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر سرهنگ علی اصغر شیر محمدی  افزود: با توجه به بارش باران در استان زنجان سطح جاده ها لغزنده است و تردد به کندی انجام می گیرد.

وی اظهار کرد:در حال حاضر بارش برف در گردنه ها ی استان حاکم است که رانندگان حتما با احتیاط در گردنه ها تردد کنند.

رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: با توجه به لغزندگی سطح جاده ها تردد در جاده های زنجان با زنجیر چرخ امکان پذیر است. 

سرهنگ شیر محمدی به رانندگانی که قصد تردد در  گردنه ها و محورهای برف گیر این استان را دارند توصیه کرد زنجیر چرخ و سایر تجهیزات سفر  زمستانی را به همراه داشته باشند.

وی افزود: بارش برف در استان از دیشب در استان شروع شده و سطح جاده ها خیس و لغزنده است و تردد در گردنه ها خیلی سخت شده است.

رئیس پلیس راه استان زنجان از رانندگانی که در فصل سرما اقدام به مسافرت می کنند، خواست وسیله نقلیه خود را به سیستم گرمایشی مجهز و قبل از حرکت خودرو را از لحاظ فنی و ایمنی کنترل کنند و  ادامه داد: در حال حاضر کلیه راه های مواصلاتی استان زنجان باز است ولی تردد در کلیه محورهای مواصلاتی استان با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

سرهنگ شیر محمدی تصریح کرد: پلیس راه در راستای برقراری امنیت جاده ها در فصل زمستان کنترل محسوس و نامحسوس خود از جاده ها را در دستور کاری خود دارد.

وی یادآور شد: متاسفانه در فصل زمستان چون جاده ها لغزنده است رانندگان نمی توانند وسیله نقلیه خود را کنترل کنند بنابراین رانندگان از سرعت غیر مجاز خودداری و خودرو خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند.

سرهنگ شیر محمدی یاد آورشد: رانندگان به برف پاک کن خودرو خود بسیار توجه کنند چرا که عدم وجود برف پاک کن مانع دید راننده می شود.

رئیس پلیس راه استان زنجان به عامل تصادفات در زمان بارش در محورهای مواصلاتی استان اشاره کرد و افزود: در زمان بارش بیش از ۸۰ درصد عامل تصادفات سبقت غیر مجاز، انحراف به چپ و سرعت غیر مجاز است که در این راستا رانندگان مد نظر قرار دهند در این فصل حساس این سه عامل خطر ساز را در رانندگی خود لحاظ کنند.

94105

نظرات
ADS
ADS
پربازدید