Performancing Metrics

۷ هزار نفر از سایت های گرشگری استان زنجان دیدن کرده اند | اتاق خبر
کد خبر: 327664
تاریخ انتشار: 5 فروردین 1395 - 10:55
مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان زنجان:
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: از آغاز سفرهای نوروزی تا سوم فروردین ماه بیش از ۷ هزار نفر از سایت های گرشگری استان دیدن کرده اند.

اتاق خبر- مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: از آغاز سفرهای نوروزی تا سوم فروردین ماه بیش از ۷ هزار نفر از سایت های گرشگری استان دیدن کرده اند.

یحیی رحمتی  به صنعت گردشگری در استان زنجان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه طی دو سال اخیر صنعت گردشگری در استان زنجان رونق خوبی داشته است.

وی به افزایش ورود گردشگر طی ایام نوروز در استان زنجان اشاره کرد و یادآورشد: در این میان از  ۲۵اسفند ماه تا سوم فروردین ماه اقامت گردشگران در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۷ درصد رشد داشته است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: از آغاز طرح نوروزی تا سوم فروردین ماه بیش از ۷ هزار نفر از سایت های گرشگری استان بازدید کرده اند.

رحمتی تاکید کرد: گنبد سلطانیه بیشترین بازدید را داشته و بعد از آن مردان نمکی هم رتبه دوم را به خود اختصاص داده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان  از وجود ۶۳ مسیر طبیعت گردی در استان زنجان خبر داد و افزود: صنعت گردشگری در آمدزا بوده و در توسعه اقتصاد و اشتغالزایی هم بسیار موثر  است.

رحمتی افزود: صنعت گردشگری عامل توسعه جامعه است و باید زیر ساخت های لازم برای توسعه این صنعت در استان فراهم شود که دو سال اخیر اقدامات خوبی در بحث توسعه صنعت گردشگری در استان ایجاد شده است.

منبع: مهر 

مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید