Performancing Metrics

۳ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی قزوین عبور کردند | اتاق خبر
کد خبر: 327745
تاریخ انتشار: 6 فروردین 1395 - 05:17
جانشین ستاد تسهیل سفرهای نوروزی استان قزوین:
جانشین ستاد تسهیل سفرهای نوروزی استان قزوین گفت: از ۲۵ اسفندماه تا کنون بیش از ۳ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی قزوین عبور کردند.

اتاق خبر- جانشین ستاد تسهیل سفرهای نوروزی استان قزوین گفت: از ۲۵ اسفندماه تا کنون بیش از ۳ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی قزوین عبور کردند.

منوچهر حبیبی اظهار کرد: هیچ گونه کمبودی از نظر میوه و ارزاق عمومی در استان برای مردم و مسافرین وجود ندارد و فعالیت نانوایی ها نیز براساس کشیک بطور شبانه روزی انجام می شود.

وی از ۲۲۵ مورد بازدید نظارتی در این مدت خبر داد و افزود: از این مجموعه بازدید ها به۱۲ مورد اخطار و تذکر داده شده و ۲ واحد نیز پلمپ شده است.

حبیبی تصریح کرد: از ابتدای اجرای طرح نوروزی تا کنون ۷۶ درصد از حجم تصادفات برون شهری و ۱۰۰ درصد از حجم تصادفات  درون شهری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.

معاون عمرانی استاندار قزوین بیان کرد: همچنین در این مدت بیش از ۳ میلیون خودرو وارد استان شده  و از محورهای مواصلاتی و راه های ارتباطی قزوین تردد کرده اند.

جانشین ستاد تسهیل سفرهای نوروزی استان با بیان اینکه  ۶۴۴ هزار و ۱۱۸ نفر از اماکن و آثار فرهنگی، تاریخی و طبیعی استان بازدید کرده اند گفت: ۸۳ هزار و ۸۵۱ نفر نیز در مراکز اقامتی استان اسکان یافته اند.

حبیبی تصریح کرد: دولتخانه صفوی، سعدالسلطنه، امامزاده حسین(ع) و منطقه الموت بیشترین گردشگران را به خود اختصاص داده است.

منبع: مهر 

مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید