Performancing Metrics

کتاب سالنامه 95تخصصی روابط عمومی ایران منتشر شد | اتاق خبر
کد خبر: 327928
تاریخ انتشار: 7 فروردین 1395 - 16:27
کتاب سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران ویژه سال1395، توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی در حوزه روابط عمومی منتشر شد.

به گزارش اتاق خبر و به نقل از ایرنا، این سالنامه در چهار رنگ در قطع خشتی، جلد گالینگور و با استفاده از کاغذ مناسب با مشخصات منحصر بفرد تهیه و منتشر شده است.
در این سالنامه مخاطب با کامل ترین روزنگار و وقایع، مناسبت ها و رویدادهای حوزه روابط عمومی مواجه می شود که منطبق بر دانایی محوری بوده و با رویکردی آموزشی به ارایه نکات کاربردی و مورد نیاز اعضای خانواده روابط عمومی کشور پرداخته شده است.

*محتوای سالنامه تخصصی روابط عمومی
در این اثر ابتدا به معرفی منتخبین سیزدهمین جشنواره روابط عمومی های برتر ایران سال 1394 پرداخته شده و سپس برترین ها در دو سطح ملی و استانی در بخش های مدیران برتر روابط عمومی، فرهنگ سازی، خلاقیت، بهترین پژوهش، ارتباطات رسانه ای، بهترین انتشارات، بهترین ارتباط درون سازمانی و ... معرفی می شوند.

* چراغ راه سالنامه
«چراغ راه» سالنامه در برگیرنده سخنان ائمه، بزرگان، اساتید و کارشناسان ارتباطات و روابط عمومی است که منتقل کننده اندیشه ها و پیام هایی کوتاه اما گیرا در حوزه وسیع روابط عمومی است. در بخش «روزنگار» به صورت تیتروار به وقایعی که در سال های گذشته در حیطه روابط عمومی ها از جمله نشست ها، قوانین، تولد بزرگان و ... اشاره می کند.

* ارائه آیین نامه ها و بخشنامه های روابط عمومی
متن آیین نامه ها، بخشنامه ها، آشنایی با کتاب های روابط عمومی در سال های دور، بررسی همایش ها و جشنواره ها و به طور کل اطلاعاتی از رویدادهای مهم روابط عمومی نیز در این سالنامه آمده است.
در بخش پایانی سالنامه به معرفی تازه ترین کتاب های روابط عمومی پرداخته است.
همچنین سالنامه دارای مطالب و بحث های آموزشی، پژوهشی در قالب اطلاع رسانی جهت رساندن پیام های روابط عمومی ایران و جهان است.

* محتوای دیگر سالنامه
روزنگار روابط عمومی ایران، روابط عمومی ایران از نگاه صاحب نظران، مدیران و کارشناسان، آشنایی با رویدادهای مهم روابط عمومی، چکیده ای از مهم ترین اندیشه های روابط عمومی، ثبت نشان های افتخار حوزه روابط عمومی و ارتباطات در 'سالنامه تخصصی روابط عمومی'معرفی تازه های نشر در سال 1395، مطالب آموزشی و کاربردی از ایران و جهان، ارائه مطالب پژوهشی در قالب اطلاع رسانی از جمله دیگر محتوای این سالنامه به شمار می آید.
همچنین سالنامه تخصصی روابط عمومی با مطالب آموزشی و کاربردی که دارد، می تواند سالیان سال به عنوان کتابی مرجع در حیطه دانش روابط عمومی از آن بهره جست.

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید