Performancing Metrics

میزان وقوع سرقت در کشور ۸ درصد کاهش یافت | اتاق خبر
کد خبر: 327932
تاریخ انتشار: 7 فروردین 1395 - 17:46
فرمانده ناجا:
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: میزان سرقت و وقوع آن در کسور هشت درصد ولی در مازندران ۱۲ درصد کاهش‌یافته است.

اتاق خبر- فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: میزان سرقت و وقوع آن در کسور هشت درصد ولی در مازندران ۱۲ درصد کاهش‌یافته است.

سردار حسین اشتری صبح شنبه در نشست قرارگاه نوروزی پلیس در ساری بابیان اینکه آمار سرقت در کشور هشت درصد و در مازندران کاهش ۱۲ درصدی داشته است افزود: امسال گشت محلی برای حفاظت از منازل در نوروز راه‌اندازی شده است.

وی بیان داشت: در موضوعات و حرایم مختلف، کارگروه‌های مختلف تشکیل‌شده است تا پیشگیری‌ها تخصصی‌تر باشد و سهم همه دستگاه‌ها را در پیشگیری داشته باشیم.

سردار اشتری افزود: همچنین سرقت‌های مسلحانه به‌طورجدی پیگیری می‌شود و قرارگاه‌های مبارزه با سرقت نیز راه‌اندازی شده است و هرسال رشد ۲۰ درصدی مبارزه با این جرائم را شاهد هستیم و ۹۵ درصد سارقین کشور شناسایی‌شده‌اند.

فرمانده ناجا با اشاره به بازگشت مسافران نوروزی از آنان خواست تا زمان برگشت را به‌روز آخر نیندازند تا با حجم پایین ترافیک روبرو شویم و تصادفات کمتری را داشته باشیم.

سردار اشتری درباره جرائم اینترنتی افزود: امروزه بیش از ۸۵ درصد جرائم اینترنتی کشف و برخورد می‌شود و مردم به هوشیارها و اخطارها توجه جدی داشته باشند.

منبع: مهر 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید