Performancing Metrics

واژگونی پژو مرگ یک جوان را منجر شد | اتاق خبر
کد خبر: 328027
تاریخ انتشار: 8 فروردین 1395 - 11:43
در توابع شهرستان کلیبر
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی ضمن اعلام واژگونی خودروسواری پژو گفت: واژگونی خودرو در صدر حوادث ترافیکی جاده‌ای است و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی این حوادث را کاهش می‌دهد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از فارس، حبیب حسینقلی‌زاده امشب اظهار داشت: ظهر امروز شنبه هفتم فروردین در مسیر آبش احمد ـ دلاوران از توابع شهرستان کلیبر، واژگونی خودروی سواری پژو SD، مرگ یک تن را به همراه داشت.

وی گفت: با اعلام این حادثه در ساعت 14 و 30 دقیقه به اپراتوری فوریت‌های پزشکی کلیبر، پایگاه اورژانس 115 آبش احمد به محل حادثه اعزام شد و تکنسین‌های اعزامی مصدوم 25 ساله را با اقدامات درمانی به درمانگاه آبش احمد انتقال دادند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی در ادامه گفت: متاسفانه به علت شدت ضربه و مصدومیت بالای این جوان، در حین انتقال به بیمارستان توسط کادر درمانگاه آبش احمد، فوت کرد.

حسینقلی‌زاده گفت: عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و نبستن کمربند ایمنی در حوادث ترافیکی آمار بسیار بالای مصدومان و کشته ها را در بر می‌گیرد و در این حوادث واژگونی‌ها در صدر حوادث هستند و ارتباطی به نوع خودرو ندارد، که مطمئنا با رعایت موارد ایمنی و راهنمایی رانندگی، شاهد کاهش این حوادث و تلفات خواهیم بود.

انتهای پیام/

کد: 94108

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید