Performancing Metrics

کشته و زخمی شدن 24 نفر در تصادفات جاده‌ای کرمانشاه | اتاق خبر
کد خبر: 328298
تاریخ انتشار: 9 فروردین 1395 - 16:39
طی 72 ساعت گذشته رخ داد
مدیر فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه از فوت یک نفر و جراحت 23 تن در سوانح رخ داده طی 72 ساعت گذشته در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از فارس، صائب مدرسی امروز در مورد سوانح رخ داده طی 72 ساعت گذشته در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه، اظهار کرد: 6 نفر از سرنشینان دو خودروی سواری پژو و سمند به‌دلیل وقوع تصادف بین این دو اتومبیل دچار مجروحیت شدند و نیروهای اورژانس 115 فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه بلافاصله برای امدادرسانی به حادثه‌دیدگان وارد عمل شدند.

مدرسی محل رخ دادن این سانحه رانندگی را ابتدای بلوار تاق‌بستان بیان کرد و گفت: سه نفر نیز با واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 در مسیر کرمانشاه به کنگاور مصدوم شدند و ساعاتی قبل از این حادثه، واژگونی یک دستگاه خودروی پژو پارس موجب کشته شدن یک تن و جراحت سه نفر دیگر شد.

مدیر فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه از وقوع یک سانحه رانندگی برای سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری پراید در محور کنگاور به همدان سخن گفت و بیان دشت: 6 نفر در این تصادف زخمی شدند و سانحه دیگری که بین یک دستگاه خودروی سواری پراید و یک دستگاه خودروی وانت در مسیر بیستون به کرمانشاه رخ داد منجر به جرح پنج نفر شد.

این مسئول با اشاره به حضور نیروهای اورژانس 115 فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه در حوادث مختلف طی شبانه‌روز، تصریح کرد: گشت‌های ثابت و سیار فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه در ایام تعطیلات سال نو در مناطق مختلف استان آماده خدمت‌رسانی و امدادرسانی به شهروندان و میهمانان نوروزی در هر لحظه هستند.

انتهای پیام/

کد: 94108

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید