Performancing Metrics

داود اوغلو مدعی بمباران مناطقی از موصل توسط جنگنده‌های ترکیه‌ شد | اتاق خبر
کد خبر: 328530
تاریخ انتشار: 10 فروردین 1395 - 14:35
احمد داود اوغلو، نخست وزیر ترکیه‌ ادعا کرد که‌ در چند روز گذشته‌ هواپیماهای ترکیه‌ مناطقی در اطراف شهر موصل را بشدت بمباران کردند.

به گزارش اتاق خبر و به‌ نقل از آژانس آنادول ترکیه‌، احمد داود اوغلو، نخست وزیر ترکیه‌ در بدو سفر خویش به‌ اردن در فرودگاه‌ آتاترک استانبول به‌ خبرنگاران گفت که‌ در چند روز گذشته‌ هواپیماهای ترکیه‌ مناطقی در اطراف شهر موصل را بشدت بمباران کردند.

نخست وزیر ترکیه‌ مدعی شد که‌ این بمبارن‌‌ها در جواب به‌ کشته‌ شدن یک افسر ترکیه‌ای در چند روز پیش است که‌ در شمال موصل کشته‌ شد و افزود: ما با این اقدام به‌ وضوح به‌ تمامی دشمنان خویش اعلام کردیم که‌ هرگونه‌ صدمه‌ زدن به‌ نیروهای ارتش ترکیه‌ در خارج از این کشور با پاسخ شدید ما مواجه‌ خواهد شد.

وی در ادامه‌ سخنان خویش بر عدم عقب نشینی ترکیه‌ از خاک عراق تاکید کرد و گفت: حضور نیروهای ترکیه‌ در شمال عراق برای آرامش و ثبات عراقیان است.

شایان ذکر است که‌ نخست وزیر ترکیه‌ طی سفری به‌ اردن رفته‌ است و در این سفر چندین پیمان‌نامه‌ تجاری و بازرگانی ما بین هر دو کشور به‌ امضاء رسیده‌ است. داود اغلو در این سفر اعلام کرد که‌ هیچ مشکلی ما بین ترکیه‌ و اردن بروز نکرده‌ است.

منبع: مهر

94104 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید