Performancing Metrics

تصادفات منجر به فوت در مازندران ۳۰ درصد کمتر شد | اتاق خبر
کد خبر: 328671
تاریخ انتشار: 10 فروردین 1395 - 18:49
معاون امور عمرانی استانداری مازندران گفت: با توجه به اینکه ۲.۱ دهم درصد تردد در راههای استان نسبت به سال گذشته افزایش‌یافته است و در سال جاری ۳۰ درصد تصادفات منجر به فوت کاهش یافت.

 به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر، علی نبیان ظهر سه‌شنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران بابیان اینکه از امروز شاهد خروج مسافران از استان هستیم، اظهار داشت: امیدواریم با مدیریت مناسب در سطح استان مسافران به شهر خود برگردند.

وی آمارتردد خودرو در مازندران تا نهم فروردین ۱۸ میلیون و ۲۱۱ هزار و  ۱۸۵ خودرو اعلام کرد و افزود: تردد مسافران به استان یک‌دهم درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

نبیان با اشاره به اینکه استان مازندران با ۹.۷ درصد تردد کشور رتبهٔ اول را در کشور به دست آورد، تصریح کرد: نبیان به اقامت استان ۸ میلیون و ۷۶ هزار و ۳۷۵ نفر شب اقامت از آغاز ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران تاکنون در استان اشاره کرد.

وی با اشاره به برخی دست‌درازی‌ها به امور اراضی در ایام تعطیلات، اذعان داشت: با همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در پایان سال گذشته ۲۲ اکیپ بازرسی در ۲۲ شهرستان فعال شد تا با بازرسی‌های همه‌روزه از این دست‌درازی‌ها جلوگیری شود.

نبیان با اشاره به استقبال گردشگران و مسافران از محور سوادکوه، گفت: تردد گردشگران از محور مواصلاتی سوادکوه و دیدن جاذبه‌های گردشگری منطقه سوادکوه موجب ماندگاری گردشگران در این مناطق داشتیم.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید