Performancing Metrics

چرا گلاره عباسی عمل زیبایی نمی‌ کند؟ | اتاق خبر
کد خبر: 328943
تاریخ انتشار: 14 فروردین 1395 - 09:59
گلاره عباسی تنها كسی بود كه در سریال «كیمیا» حاضر شد زیر بار سنگین گریم‌های زشت كننده برود تا نقش در بیاید. او بازیگری است با عقاید خیلی خاص در مورد زندگی و كار حرفه‌ای‌اش همیشه سعی كرده كه گزیده‌كار باقی بماند.

به گزارش اتاق خبر، گلاره عباسی تنها كسی بود كه در سریال «كیمیا» حاضر شد زیر بار سنگین گریم‌های زشت كننده برود تا نقش در بیاید. او بازیگری است با عقاید خیلی خاص در مورد زندگی و كار حرفه‌ای‌اش  همیشه سعی كرده كه گزیده‌كار باقی بماند. گلاره در سالی كه گذشت دو سریال پربیننده چون «كیمیا» و «شهرزاد» داشت و در آنها نقش‌های مكمل مهمی را دارا بود و هست. او گفت‌وگویی نوروزی با ما داشت. اگر می‌خواهید بدانید چرا هیچ عمل زیبایی نكرده و تفریحات او چیست این گفت‌وگو را از دست ندهید. 

شهرزاد، هفت سین و چند داستان دیگر با گلاره عباسی


به شهرزاد مطمئنم

قبل از شهرزاد تجربه كاری تاریخ معاصر مثل «در چشم باد» را داشتم. در مورد شهرزاد تبلیغات باعث نشده كه كار دیده شود. خیلی از سریال‌های دیگر بودند كه در شبكه خانگی قبل از پخش بسیار تبلیغ شدند و مردم وقتی دو قسمت را خریدند پشیمان شدند. حتی حالت ضدتبلیغ هم پیدا كرده و مردم نسبت به شبكه خانگی بی‌اعتماد شده‌اند. 

به نظرم بهترین قاضی مردم هستند كه با دقت، حساسیت و هوش بالا كارها را دنبال می‌كنند و درباره كار نظر می‌دهند. تبلیغ در صورت خوب بودن كار تاثیرگذار خواهد بود. اگر مردم امروز از شهرزاد تعریف می‌كنند و آن را دوست دارند به خاطر متفاوت بودن و خاص بودن كار است. شهرزاد نشان داد كه مردم سریال‌بین هستند و برای كاری كه ارزش داشته باشد هزینه هم می‌كنند. شهرزاد حاصل یك كار جمعی است كه البته حضور آقای فتحی در درخشان شدن كار تاثیر زیادی داشته است. 

در مورد نقشم هم می‌توانم بگویم به اقتضای قصه در قسمت‌های میانی سریال كمی از نقش من در سریال كم می‌شود اما با نزدیك شدن به قسمت‌های پایانی بیشتر و كلیدی‌تر می‌شود. این جور نیست كه فقط در بخشی از سریال به كار كمك كرده و ادامه‌ای نداشته باشد. 

برای پول كار نكردم

من هم مثل همه هموطنان و دیگران گاهی با بی‌پولی مواجه بوده ام. شاید نه به حدی كه حاد باشد اما همه ما این جور مشكلات را داریم اما هیچ وقت برای انتخاب نقش‌هایم پول را در نظر نگرفتم و برای من مهم، دیده شدن كار بود؛ مثل همین شهرزاد و كیمیا كه انگیزه‌های مالی چندانی برای انجام دادن كارها نداشتم. دوست دارم همیشه كار كنم و توانایی‌هایم را نشان دهم. 

كلیدواژه‌های زندگی من

امین تارخ؛ همیشه استادم بوده و هست چون خیلی برای شاگردانش ارزش قائل است. 

نرگس آبیار؛ یكی از افراد تاثیر‌گذار در زندگی من، فصل جدیدی در زندگی من ایجاد كرد و با فیلم «اشیا» كارمان را شروع كردیم و مطمئنم اتفاقاتی خوبی در انتظار اوست. 

سال نو؛ آرزوهای خیلی خوب و سلامتی برای خودم، خانواده و مردم.

بهترین عیدی؛ تنها می‌توانم بگویم سلامتی از طرف خدا، البته من هیچ وقت عیدی مالی درست و حسابی نگرفتم كه بخواهم راجع به آن صحبت كنم.(خنده)

ازدواج؛ چیزی كه باعث شد من یك همراه خوب در كنارم داشته باشم. البته كسانی كه این حرف‌ها را می‌خوانند فكر می‌كنند این حرف‌ها شعار است ولی برای من این طور نبود و ازدواج یكی از اتفاقات خوب سال گذشته برای من بود. 

مردم ایران؛ كسانی كه از ته قلب دوستشان دارم و به شدت چشم به راه خوبی‌های زیادی برایشان هستم و امیدوارم همیشه در سلامتی و خوبی به سر ببرند. 

كیمیا دیدنی بود

مدت‌ها بود در تلویزیون سریالی نبود كه بحث برانگیز باشد و مردم و كارشناسان در مورد آن صحبت كنند. سریال‌هایی ساخته و پخش می شدند و كسی باخبر نمی‌شد و كسی درباره‌شان حرفی نمی‌زد اما كیمیا توانست مخاطبان زیادی را جذب كند كه با كار ارتباط برقرار كنند و روند كار برایشان اهمیت پیدا كند. هیچ‌كس از كسانی كه در این سریال كار كرده ادعا ندارد كه كار بی‌نقص بوده و هیچ ایرادی نداشته است. 

بالاخره ساختن سریالی 110 قسمتی كاری جدید در تلویزیون ایران بود كه پیش از آن اصلا سابقه نداشت و حالا دریچه‌ای را برای سریال‌های این چنینی باز كرده است. مهم این بود كه مردم روی سریال حساس شدند و با آن ارتباط برقرار كردند و آن قدر برایشان مهم بود كه انتقادهایی هم داشتند. البته من نباید پاسخگوی انتقادات در مورد كل سریال باشم؛ می‌توانم در مورد بخشی كه خودمان بودیم نظر بدهم. من، پوریا و مهراوه تمام تلاش خود را كردیم كه با همراهی آقای افشار بخش خودمان قابل قبول شود. در قسمت‌های دیگر حضور نداشتم كه از نحوه تولید كار اطلاع داشته باشم و بخواهم دفاعی بكنم. «كیمیا» از نظر من دیدنی بود و اصلا پروژه ناموفقی نبود. 

شهرزاد، هفت سین و چند داستان دیگر با گلاره عباسی


تفریحم خانواده است

جدا از كتاب و فیلم كه معمولا همراه ماست و بخشی از كار ما هم به حساب می‌آید، موسیقی را هم خیلی دوست دارم و كارهای مهدی یراحی و محسن چاوشی را دوست دارم و گوش می‌دهم. اما مهم‌ترین تفریح من وقت گذراندن با خانواده است. كار ما جوری است كه در زمان بیكاری هم حواشی كار وجود دارد و مشغول هستیم. بنابراین با خانواده بودن بزرگ‌ترین و مهم‌ترین تفریح من است. 

هنر كار من است

قبل از دانشگاه به كلاس‌ها تئاتر حوزه هنری می‌رفتم تا اینكه وارد دانشگاه شدم و به كلاس‌های بازیگری آقای تارخ رفتم. نزدیك به یك سال و نیم، دو سال شاگرد ایشان بودم و البته در این میان كار هم می‌كردم. هیچ وقت از كلاس‌های ایشان جدا نشدم و همیشه به صورت مقطعی به كلاس‌هایشان سر می‌زدم. 

عمل زیبایی هرگز

به دو دلیل دوست ندارم سمت عمل‌های زیبایی بروم. اول اینكه دوست دارم ساده و طبیعی باشم و خیلی موافق نیستم با یك عمل جراحی صورتم حالت غیرطبیعی پیدا كند. دوم اینكه شاید عمل‌های زیبایی باعث شود انعطاف صورتم را از دست بدهم و نتوانم خیلی نقش‌ها را به خاطر از دست دادن حس صورت بازی كنم. 

به هر حال نقش‌هایی با طبقات اجتماعی مختلفی مثل زنان شهرستانی یا پایین‌شهری وجود دارند كه تنها با صورت بكر و دست نخورده می‌توان سراغ آنها رفت. همین بكری از نظر من باعث روراستی است و باعث می‌شود عواطف راحت‌تر انتقال پیدا كنند و بیننده با نقش بهتر ارتباط برقرار كند. 

منبع:مجله زندگی ایده آل

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید