Performancing Metrics

بارش برف در گردنه آوج در استان قزوین | اتاق خبر
کد خبر: 329199
تاریخ انتشار: 13 فروردین 1395 - 12:45
رییس پلیس راه استان قزوین با یادآوری بارش برف در گردنه آوج به رانندگان توصیه کرد ضمن رعایت مقررات رانندگی، با احتیاط کامل حرکت کرده و از هرگونه سبقت و سرعت غیرمجاز خودداری کنند.

اتاق خبر- رییس پلیس راه استان قزوین با یادآوری بارش برف در گردنه آوج به رانندگان توصیه کرد ضمن رعایت مقررات رانندگی، با احتیاط کامل حرکت کرده و از هرگونه سبقت و سرعت غیرمجاز خودداری کنند.

سرهنگ بهرام زینلی شامگاه پنجشنبه  افزود: رانندگان ضمن همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی، قبل از حرکت نسبت به سالم بودن خودرو به ویژه برف پاک کن آن اطمینان داشته باشند.
وی ترافیک باند جنوبی آزاد راه قزوین - رشت، قزوین - زنجان و قزوین - کرج نیمه سنگین اما روان عتوان کرد و ادامه داد: با توجه به پیش بینی های هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران تا ساعت های آینده در سطح محورهای استان، رانندگان با آرامش کامل رانندگی کرده و به توصیه های عوامل انتظامی مستقر در سطح جاده ها عمل کنند.
سرهنگ زینلی ضرورت بستن کمربند ایمنی از سوی تمامی سرنشینان خودروها را یادآور شد و اضافه کرد: رانندگان در صورت خستگی و خواب آلودگی در نخستین توقفگاه جاده ای توقف کرده و به استراحت بپردازند.
این مسوول انتظامی به رانندگان توصیه کرد در طول سفر از صحبت کردن با تلفن همراه و خوردن و آشامیدن به هنگام رانندگی خودداری کرده و فاصله طولی با خودرو مقابل را حفظ کنند.
هفت پاسگاه و هفت ایستگاه ثابت پلیس راه به همراه 70 تیم گشتی و 200 نیرو در تعطیلات نوروزی امسال وظیفه حفاظت و ایمنی راه های استان را برعهده دارند.
استان قزوین دارای شش هزار و 671 کیلومتر راه است که 217 کیلومتر آن آزادراه، 267 کیلومتر بزرگراه، یک هزار و 367 کیلومتر راه اصلی و فرعی و چهار هزار و 820 کیلومتر راه روستایی است. 

منبع: ایرنا 

94106 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید