Performancing Metrics

برنامه کامل جام بیست و پنجم | اتاق خبر
کد خبر: 329214
تاریخ انتشار: 13 فروردین 1395 - 14:36
جودو قهرمانی آسیا؛
رقابتهای جودو قهرمانی مردان آسیا به مدت سه روز در دو بخش تیمی و انفرادی به میزبانی ازبکستان در تاشکند برگزار خواهد شد.

اتاق خبر- رقابتهای جودو قهرمانی مردان آسیا به مدت سه روز در دو بخش تیمی و انفرادی به میزبانی ازبکستان در تاشکند برگزار خواهد شد.

بیست و پنچمین دوره رقابتهای جودو قهرمانی آسیا با حضور تیم هایی از سراسر قاره کهن از ۲۷ فروردین ماه در تاشکند آغاز می شود. این دوره از مسابقات به دلیل نزدیکی به بازیهای المپیک و تاثیر امتیاز آن در راه کسب سهمیه از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین دلیل پیش بینی می شود تیم های قدرتمند آسیا با بهترین نفرات خود در این رقابتها حضور داشته باشند. 

بر اساس برنامه اعلام شده چهارشنبه ۲۵ فروردین ماه کنگره سالیانه اتحادیه جودو آسیا «هتل مرکز» شهر تاشکند برگزار خواهد شد. تصویب نهایی تصمیماتی که کنگره سال ۲۰۱۵ کویت اتخاذ شد ، ارائه گزارش ازبک ها از برنامه های میزبانی، گزارش هندی ها از مراحل آماده سازی میزبانی رقابتهای نوجوانان و جوانان سال ۲۰۱۶ آسیا، انتخاب میزبان رویدادهای دو سال آینده جودو آسیا، بررسی پیشنهاد میزبانی قرقیرستان برای رقابتهای نوجوانان و جوانان سال ۲۰۱۷، ارائه گزارش نایب رئیس، خزانه دار، مسئولان کمیته های داوری و مسابقات آسیا و تصویب صورتهای مالی سال ۲۰۱۵ و تقویم ۲۰۱۶ آسیا از دستورات این جلسه است.

پنجشنبه ۲۶ فروردین ماه قرعه کشی مسابقات ساعت ۱۶، سمینار هماهنگی داوران ساعت ۱۷ و قرعه کشی اوزان روز نخست ساعت ۱۸ در هتل مرکز برگزار خواهد شد. در روز نخست این رقابتها جمعه ۲۷ فروردین ماه جودوکاران ۶۰-،۶۶- و ۷۳- کیلوگرم بخش مردان و ۴۸- ، ۵۲- ، ۵۷- و ۶۳- کیلوگرم بانوان به دیدار رقبای خود می روند که از تیم ایران، ناصر ناصری پور ، علیرضا خجسته یا محمد محمدی بریمانلو ، وحید بنا یا مهدی فتحی پور، طاهره آذرپیوند ، الهام بهرامی و دنیا آقایی به روی تاتامی خواهند رفت. 

در روز دوم شنبه ۲۸ فروردین ماه این مسابقات هم ، مبارزات اوزان ۸۱- ، ۹۰- ، ۱۰۰- و ۱۰۰+ کیلوگرم در بخش مردان ، ۷۰-، ۷۸- و ۷۸+ کیلوگرم زنان برگزار می شود که سعید ملایی ، سعید مرادی ، جواد محجوب ، احمد ناقدی و زهرا باقری به نمایندگی از کشورمان به دیدار رقبای خود می روند. 

رقابتهای بخش تیمی این دوره از مسابقات یکشنبه ۲۹ فروردین ماه برگزار می شود که تیم ملی کشورمان در بخش مردان به مصاف رقبای خود می رود. 

منبع: مهر 

94106 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید