Performancing Metrics

محور توسکستان به شاهرود به دلیل ریزش کوه بسته شد | اتاق خبر
کد خبر: 329305
تاریخ انتشار: 13 فروردین 1395 - 18:29
سرپرست پليس راه استان گلستات با بیان اینکه در محورهای مواصلاتی منتهی به سمنان بارش برف اعلام شده است، گفت: محور توسکستان به شاهرود نیز به دلیل ریزش کوه بسته شد.

به گزارش اتاق خبر، سرهنگ علی عبدی آخرين وضعيت جاده های استان را تشریح کرد و افزود: بارش باران و برف در محورهای مختلف گلستان به ‌خصوص محور توسكستان و خوش ييلاق از ظهر روز پنجشنبه آغاز شده و تردد در اين محور‌ها نياز به همراه داشتن تجهيزات زمستانی دارد.

وی افزود: در حال حاضر با توجه به تغيير وضعيت جوی در بيشتر محورهای استان تردد بدون مشكل در حال انجام است اما در محور كوهستانی توسكستان و خوش ييلاق علاوه بر بارش برف، شاهد مه گرفتگی و كاهش ديد رانندگان هستيم كه نياز به رعايت قوانين و مقررات رانندگی است.

او از بسته شدن محور توسکستان به شاهرود به دلیل ریزش کوه خبر داد و اظهار کرد: در محور جنگل گلستان نيز شاهد بارش باران و مه هستيم كه اين بارش نيز باعث لغزندگی سطح جاده و در برخی نقاط كاهش ديد راننده را به همراه دارد كه رعايت سرعت مطمئنه و رعايت فاصله طولی از ضروريات رانندگی در اين محور است.

علی عبدی به رانندگان توصیه کرد تا قبل از حرکت از سالم بودن برف پاک کن، مناسب بودن آج لاستيک‌ها، داشتن زنجير چرخ، بودن ضديخ در منبع رادياتور و آب در منبع شيشه شوی مطمئن شوند و از سرعت و سبقت غيرمجاز، انحراف به چپ و حرکات نمايشی، مارپيچ و هرگونه حرکات مخاطره آميز جداً خودداری كنند.

سرپرست پليس راه استان گلستان در پايان با اشاره به اين كه پليس در برخورد با رانندگانی كه باعث اخلال در نظم ترافيكی جادها می شوند برابر قانون برخورد خواهد كرد، گفت: با توجه به مه آلود بودن سطح جاده ها و معابر برون شهری لازم است رانندگان ضمن رعايت فاصله طولی از هر گونه عجله و شتاب به هنگام رانندگی خودداری كنند و احتياط لازم را به عمل آورند.

منبع: مهر

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید