Performancing Metrics

۷۵ درصد مجرمان در زنجان غیر بومی هستند | اتاق خبر
کد خبر: 329482
تاریخ انتشار: 14 فروردین 1395 - 20:46
فرمانده انتظامی استان زنجان:
فرمانده انتظامی استان زنجان ضمن بیان اینکه بالغ بر ۷۵ درصد مجرمان استان غیر بومی هستند، گفت: زنجان رتبه نخست کاهش وقوع سرقت در کشور را به خود اختصاص داده است.

اتاق خبر- فرمانده انتظامی استان زنجان ضمن بیان اینکه بالغ بر ۷۵ درصد مجرمان استان غیر بومی هستند، گفت: زنجان رتبه نخست کاهش وقوع سرقت در کشور را به خود اختصاص داده است.

 سردار علیرضا صالحی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران زنجان را جزو استانهای امن کشور اعلام کرد و افزود: در استان زنجان بیش از ۷۵ درصد مجرمن غیر بومی هستند. 

وی با ابراز خرسندی از اینکه زنجان طی سال گذشته جرایم خشن، گروگان گیری و سرقت از بانک نداشت، گفت: پلیس در سال گذشته بیش از ۳۰ درصد از سرقت ها را در استان کشف کرده است. 

فرمانده انتظامی استان زنجان به کاهش وقوع سرقت‌ها در استان طی ۱۲ ماه سال جاری اشاره کرد و افزود: زنجان رتبه نخست کاهش وقوع سرقت در کشور را به خود اختصاص داده است.

صالحی تاکید کرد: اقدامات پیشگیرانه انتظامی و فیزیکی پلیس در کاهش وقوع سرقت‌ها مؤثر بوده است. 

وی ضمن بیان اینکه وقوع سرقت ها از خودرو، منازل و ... در استان زنجان کاهش محسوسی داشته است، افزود: ارائه آموزش‌های لازم و آگاهی بخشی به مردم نقش مهمی در این امر داشته است.

فرمانده انتظامی استان زنجان یاد آورشد: خوشبختانه مردم با پلیس همکاری خوبی دارند و این خود عامل مهمی در بحث کاهش جرایم در استان است.

صالحی گفت:خوشبختانه طی سال گذشته تصادفات درون شهری و برون شهری هم در استان زنجان بیش از ۱۵ درصد کاهش داشته است. 

منبع: مهر 

94106 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید