Performancing Metrics

۲۱ هزار فرهنگی در محل اسکان فرهنگیان زنجان اقامت کردند | اتاق خبر
کد خبر: 329489
تاریخ انتشار: 14 فروردین 1395 - 21:15
رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان زنجان:
رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان زنجان، گفت: از آغاز طرح نوروزی تا سیزدهم فروردین ماه جاری بیش از ۲۱ هزار و ۵۵۰ نفر در محل اسکان فرهنگیان زنجان اسکان یافتند.

اتاق خبر- رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان زنجان، گفت: از آغاز طرح نوروزی تا سیزدهم فروردین ماه جاری بیش از ۲۱ هزار و ۵۵۰ نفر در محل اسکان فرهنگیان زنجان اسکان یافتند.

فضایل خاتمی به اسکان فرهنگیان در عید نوروز اشاره کرد و افزود: در راستای اسکان فرهنگیان ۸۰ مدرسه با ۸۲۰ اتاق در زنجان پیش بینی شده بود که ظرفیت این کلاس‌ها چهار هزار و ۳۵۸ خانوار با بیش از ۲۱ هزار و ۷۸ نفر بود. 

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش‌وپرورش استان زنجان گفت: این ۸۰ مدرسه تنها برای اسکان فرهنگیان بوده است.

خاتمی تأکید کرد: در این راستا ثبت‌نام برای اسکان فرهنگیان نوروزی به‌صورت غیرحضوری یعنی اینترنتی از پنج اسفندماه شروع و تا ۲۵ اسفندماه سال جاری ادامه داشت. 

وی به درجه‌بندی محل اسکان فرهنگیان اشاره کرد و گفت: این مدارس به دو صورت ویژه و الف بودند که در مدارس به‌صورت ویژه تختخواب، پتو، یخچال، تلویزیون، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، سرویس‌های بهداشتی و حمام پیش بینی شده بود و با هزینه اسکان ۱۹ هزار تومان برای هر اتاق و در مدارس به‌صورت الف تخت وجود نداشت و هزینه اسکان ۱۵ هزار تومان بود. 

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش‌وپرورش استان زنجان به اسکان فرهنگیان از آغاز طرح نوروزی تا سیزدهم فروردین ماه در استان زنجان اشاره کردو گفت: طی این بازه زمانی ۴ هزار و ۳۱۰ خانواده فرهنگی با ۲۱ هزار و ۵۵۰ نفر و ۳۴ هزار و ۴۸۰ نفر روز در محل اسکان فرهنگیان زنجان اقامت کردند. 

خاتمی تصریح کرد: طی سال گذشته در همین بازه زمانی چهار هزار  ۳۰۰ خانواده با ۲۱ هزار و ۵۰۰ نفر و ۳۴ هزار و ۴۰۰ نفر روز در محل اسکان فرهنگبان زنجان اقامت کردند. 

وی رضایت مسافران را از خدمات ارائه شده بسیار مطلوب عنوان کرد. 

منبع: مهر 

94106 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید