Performancing Metrics

پرستو گلستانی: آذر در «قرعه» فردی تازه به دوران رسیده است | اتاق خبر
کد خبر: 329547
تاریخ انتشار: 15 فروردین 1395 - 03:19
پرستو گلستانی گفت: همانطور که می‌دانید در این سالهای اخیر در تلویزیون خیلی کم کار کرده‌ام، نمی‌گویم پیشنهادهایم کم است چراکه پیشنهاد دارم، اما آنچه مدنظرم هست، کمتر پیشنهاد می‌شود چراکه در مدیوم تلویزیون بیشتر انتخاب کننده هستم.

به گزارش اتاق خبر، «پرستو گلستانی» بازیگر سریال نوروزی «قرعه»  درباره حضورش در سریال‌های مناسبتی گفت: در کل حضور در سریال‌هایی از این دست برای همه عوامل خستگی را به همراه دارد،اما به دلیل اینکه فضای سریال‌های نوروزی شاد و مفرح است و مردم حال و هوای خوبی دارند،معتقدم که این سریال‌ها به خوبی و بهتر دیده می‌شوند و اگر نتیجه اثر برای مخاطب رضایت بخش باشد، خستگی نیز از تن ما بیرون خواهد رفت.

وی درباره نقشی که در سریال «قرعه» ایفا می‌کند، ادامه داد: از همان ابتدا طی صحبت‌هایی که با برزو نیک نژاد داشتم، به این نتیجه رسیدیم که نقش آذر در میان اهالی این محله کمی متفاوت از سایرین باشد،اما در عین حال اصلا به سمت بدجنسی نرود و تمام رفتارهایش بیشتر از روی سادگی باشد و عمدی در آنها دیده نشود.

بازیگر سریال «مسیر انحرافی» درباره خصیصه این نقش نیز بیان داشت: آذر به دلیل شرایطی که از گذشته تا به حال در آن قرار گرفته است، رفتارش کمی دچار تغییر شده است و به نسبت آدم‌هایی که در این محله زندگی می‌کنند کمی متفاوت است.آذر هنوز هم سادگی آنها را دارد، اما جنس این سادگی کمی تغییر کرده است و او را فردی تازه به دوران رسیده کرده است.

این بازیگر ادامه داد: همانطور که می‌دانید در این سالهای اخیر در تلویزیون خیلی کم کار کرده‌ام، نمی‌گویم پیشنهادهایم کم است چراکه پیشنهاد دارم، اما آنچه مدنظرم هست، کمتر پیشنهاد می‌شود چراکه در مدیوم تلویزیون بیشتر انتخاب کننده هستم.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت فیلم‌نامه در انتخاب‌هایش نیز بیان داشت: در وهله اول فیلم‌نامه یک اثر برایم مهم است و بعد از آن گروه تولید. در«دردسرهای عظیم» افتخار آشنایی با برزو نیک نژاد را پیدا کردم، او به درستی کارش را بلد است و می‌داند که چه می‌خواهد و چه می‌خواهد بسازد.بعد ازبازی در سری 1 و 2 این سریال، زمانیکه پیشنهاد حضور در سریال «قرعه» را با کارگردانی ایشان داشتم، به سرعت قبول کردم.

گلستانی درباره قصه این اثر و علاقه‌مندی‌اش به قصه «قرعه» نیز گفت: همیشه و در همه انتخاب‌هایم،متن اثر مهم بوده و هست،اما برای حضور در سریال‌های مناسبتی معمولا متن‌ها آماده نیست و به عنوان بازیگر باید به کارگردان و کل گروهی که حرفه‌ای هستند اعتماد کنی که این اعتماد برای من در سریال‌های پیشین این کارگردان رخ داده بود.

وی با اشاره به بداهه پردازی در سریال «قرعه» نیز گفت: اغلب اوقات با کارگردان همفکری و تعامل داریم.ممکن است گاهی من پیشنهادهایی بدهم و پذیرفته شود و این احتمال نیز وجود دارد که پذیرفته نشود و برعکس این موضوع هم تا به حال پیش آمده است.معتقدم اگر این همفکری بین عوامل وجود داشته باشد، افراد راضی‌تر خواهند بود آنهم به این دلیل که از تفکر جمعی استفاده کرده‌ایم.

این بازیگر درباره استفاده ازتکه کلام در این سریال نیز گفت: شخصیت آذر از تکه کلام «دورت بگردم» استفاده می‌کند. این تکه کلام برای خودِ من نیست و اصولا در زندگیم تکه کلام ندارم،اما برای آذر این تکه کلام را خودم به کارگردان پیشنهاد دادم و ایشان نیز قبول کردند.

بازیگر سریال «مرد هزار چهره» افزود:یکی از محاسن این سریال بازیگران آن هستند و با افتخار می‌گویم که اغلب بازیگران سریال «قرعه» از بازیگران خوب تئاتر هستند. به همین دلیل روح همکاری و صمیمیت بین همه بازیگران به خوبی دیده می‌شود و فضا را برای ایجاد کاری خوب آماده می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به سایر کارهایش در این حوزه گفت: همیشه گفته‌ام که کار تخصصی من کار کودک است آنهم در مدیوم تئاتر.بعد از اتمام بازی در سریال «قرعه» در چند نمایش هم به عنوان بازیگر و هم به عنوان کارگردان حضور خواهم داشت. همچنین در ایام نوروز سریال «دنیای فرشتگان» به کارگردانی مجید پرکار و به تهیه کنندگی مهران رسام را در حال پخش از شبکه کودک دارم.

بازیگر سریال «به کجا چنین شتابان» در پایان با اشاره به اولویتش در عرصه هنر بیان داشت:همیشه اولویتم با تئاتر بوده است.البته هیچوقت هم نگفته‌ام که تلویزیون را دوست ندارم، اما تئاتر دنیای دیگری برایم دارد،چراکه عشق و صداقتی که در تئاتر هست در هیچ جا دیده نمی‌شود.

سریال «قرعه» به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی محمود  اتحادی هر شب در ایام نوروز از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

منبع:فارس

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید