Performancing Metrics

فاصله نزدیک میان ماندن یا رفتن از اتحادیه اروپا در انگلیس | اتاق خبر
کد خبر: 329707
تاریخ انتشار: 15 فروردین 1395 - 16:28
نظر سنجی‌ها نشان داد؛
نتایج نظرسنجی که امروز (یکشنبه) منتشر شد، حاکی از رقابت نزدیک میان حامیان و مخالفان خروج انگلیس از اتحادیه اروپا در این کشور است.

اتاق خبر - به نقل از خبرگزاری فرانسه، براساس نظرسنجی آنلاین روزنامه "آبزرور " مشخص شد که جوانان انگلیسی احتمالا در تصمیم گیری خروج یا ماندن این کشور در اتحادیه اروپا در رفراندومی که قرار است به زودی برگزار شود، نقش کلیدی ایفا می‌کنند و براساس نتایج 43 درصد از شرکت کنندگان موافق خروج کشورشان از این اتحادیه هستند.

همچنین 39 درصد دیگر مخالف این اقدام هستند. علاوه بر این 18 درصد از 1966 شرکت کننده در نظرسنجی "Opinium" که بین سه شنبه تا جمعه برگزار شد،‌ نیز اعلام کردند هنوز نمی‌دانند باید چه رایی بدهند. یک درصد نیز از دادن رای امتناع کردند.

این نظرسنجی در حالی صورت گرفته که قرار است رفراندوم خروج یا ماندن انگلیس در اتحادیه اروپا در 23 ژوئن سال جاری میلادی برگزار شود.

همچنین در نظرسنجی روزنامه آبزرور مشخص شد که جوانان انگلیسی احتمالا می‌توانند در نتایج این رفراندوم تاثیرگذار باشند. در این نظرسنجی 53 درصد از شرکت کنندگان 18 تا 34 سال داشتند و می‌خواستند در اتحادیه اروپا بمانند در حالیکه 29 درصد دیگر خواهان خروج بودند. در رده سنی 35 تا 54 سال نیز، 38 درصد خواهان ماندن در اتحادیه اروپا و 42 درصد دیگر خواهان ترک این اتحادیه بودند.

30 درصد از افراد بالای 55 سال نیز خواهان ماندن کشورشان در اتحادیه اروپا و 54 درصد دیگر خواهان خروج انگلیس از این اتحادیه بودند.

ایسنا

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید