Performancing Metrics

۲۴ درصد شکایت های صنفی نوروز امسال در محل بررسی شد | اتاق خبر
کد خبر: 330118
تاریخ انتشار: 16 فروردین 1395 - 20:39
رئیس اتاق اصناف ایران با اشاره به جریمه ۱۰۰ هزار تومانی تا پلمپ واحد متخلف گفت: در دوره نوروز امسال ۲۴ درصد شکایت های رسمی در محل واحد صنفی بررسی شد.
به گزارش اتاق خبر، علی فاضلی مردم محور شدن اعلام شکایت در کشور را سبب کاهش نیاز به نیروی انسانی مستقر در مغازه ها دانست و تصریح کرد: ۵۴ درصد از شکایت های ارائه شده به واحد بازرسی اتاق اصناف ، تلفنی و از سوی مردم بوده است.
 
رئیس اتاق اصناف ایران ؛ نداشتن برچسب قیمت ،‌ ندادن برگه فروش و همچنین کم و بد فروشی را بیشترین شکایت مطرح شده دانست و اعلام کرد: میوه ، مرکبات و مواد غذایی بیشترین شکایت را داشته است.
 
فاضلی گفت : بازرسی مواد غذایی در اولویت فعالیت های واحد بازرسی اتاق اصناف قرار دارد.
 
وی با اشاره به ثبات قیمت و تامین کافی کالاها در دوره نوروز و شب عید و تامین ۳ برابری نیاز کالایی افزود : امسال کمترین مشکل در بخش تامین کالاهای مورد نیاز مردم از جمله پوشاک ، سبد کالایی خانوار و میوه ایجاد شده است.
 
فاضلی ادامه داد : سازماندهی نشدن دستفروشان در کشور سبب اختلال در نظام توزیع کشور و ایجاد بداخلاقی هایی در سطح شهرها شد که این مورد نیز مدیریت شد.
 
وی با اشاره به اینکه افزایش قیمت ۴ تا ۵ درصدی در برخی کالاها به صورت ماهانه روندی طبیعی در اصناف کشور است ، تصریح کرد : در سال جاری علاوه بر اینکه تاکنون هیچ افزایش قیمتی اعمال نشده در برخی کالاها نیز مانند پوشاک،‌کیف و کفش کاهش قیمت نیز اعمال شده است و همچنان ادامه دارد.
 
وی اعلام کرد : در اسفند ۹۴ هم بیش از ۳۳ هزار بازرسی در اصناف کشور انجام شد که برای ۲۰ هزار مورد ، پرونده تشکیل شده است.
منبع: اتاق اصناف ایران
94104
نظرات
ADS
ADS
پربازدید