Performancing Metrics

هیچ‌کس از تمدید قرارداد من حرفی نزده است | اتاق خبر
کد خبر: 330169
تاریخ انتشار: 16 فروردین 1395 - 23:54
ریبری:
بال فرانسوی تیم فوتبال بایرن مونیخ اعتراف کرد که هنوز هیچ‌کدام از مسئولان این باشگاه با او حرفی درباره ماندن در آلیانتس آره‌نا نزده‌اند.

به گزارش اتاق خبر، با وجود آنکه تنها یک فصل دیگر تا پایان قرارداد فرانک ریبری با بایرن مونیخ باقی مانده است، هیچ نشانه‌ای مبنی بر تمایل باواریایی‌ها برای تمدید قرارداد وی دیده نشده و این همان موضوعی است که خودش نیز به آن اذعان کرده است.

ریبری که قراردادش با بایرن مونیخ در ماه ژوئن سال 2017 به پایان می‌رسد، در حالی از سوی مسئولان باشگاه بایرن مونیخ نادیده گرفته شده است که پیش از این تعدادی از هم‌تیمی‌های او مانند ژروم بواتنگ، توماس مولر، داوید آلابا، خاوی مارتینس و ژابی آلونسو را در ماه‌های اخیر قراردادهای‌شان را تمدید کرده‌اند.

ریبری در گفت‌و‌گو با نشریه بیلد آلمان گفت: من هنوز از هیچ‌کس حرفی درباره قرارداد نشنیده‌ام. ما هنوز درباره تمدید قراردادمان مذاکره نکرده‌ایم، اما من می‌دانم که چه توانایی‌هایی دارم. من می‌خواهم تا روزی که می‌توانم به دوران بازیگری‌ام ادامه دهم.

فصل جاری برای ریبری فصل چندان پرفروغی نبوده است، چرا که او به‌دلیل مصدومیت قوزک پا از ابتدای فصل تا پیش از ماه فوریه تنها یک بازی در بوندس‌لیگا انجام داد، اما از آن ماه به بعد توانسته آمادگی‌اش را به‌دست آورد و دوباره به ترکیب اصلی باواریایی‌ها برگشته است.

ریبری 32 ساله در این فصل در تمامی 11 بازی‌‌اش برای بایرن مونیخ دو گل زده است که یکی از آنها گل زیبایش مقابل اینتراخت فرانکفورت در بازی شنبه شب باواریایی‌‌ها بود که مسبب پیروزی یک بر صفر آنها شد.

منبع: تسنیم

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید