Performancing Metrics

شهرداری در زمینه گردشگری در شهر زنجان برنامه‌های گسترده ای دارد | اتاق خبر
کد خبر: 330176
تاریخ انتشار: 17 فروردین 1395 - 00:35
شهردار زنجان:
شهردار زنجان گفت: این سازمان در کنار توسعه فعالیت‌های عمرانی و شهری، در زمینه توسعه گردشگری نیز برنامه‌های گسترده ای در دست اجرا دارد.

اتاق خبر- شهردار زنجان گفت: این سازمان در کنار توسعه فعالیت‌های عمرانی و شهری، در زمینه توسعه گردشگری نیز برنامه‌های گسترده ای در دست اجرا دارد.

حبیب ملایی یگانه  در آئین تجلیل از استاد جمال نورانی «خالق ماکت‌های زنجان قدیم» در محل موزه کارخانه کبریت شهر زنجان بابیان اینکه شهرداری در زمینه توسعه فعالیت‌های عمرانی در این شهر گام‌های زیادی را برداشته است، تداوم این فعالیت‌ها را در طی سال ۹۵ مورد تأکید قرارداد و افزود: در حال حاضر پروژه‌های بزرگی در سطح شهر اجرا می شود.

وی بابیان اینکه شهرداری زنجان برنامه‌های گسترده درزمینه اجرای طرح نوروزی صورت داده است، متذکر شد: تمهیدات پیش‌بینی‌شده توسط شهرداری زنجان به حضور مسافر در داخل شهر و همچنین دیده‌شدن بناهای تاریخی و دینی شهر کمک کرد.

شهردار زنجان بابیان اینکه باید فرایند مناسبی برای دعوت از مسافر و گردشگر برای حضور در یک شهر صورت گیرد، افزود: برنامه‌هایی برای معرفی ظرفیت‌ها و جاذبه‌های شهر زنجان در ایام نوروز از شبکه‌های ملی و برون‌مرزی تهیه و پخش شد وبرنامه‌هایی هم برای فضاهای مجازی شامل زنجان را بشنوید و زنجان میزبان مهربان تولید و پخش شد.

ملایی یگانه ادامه داد: جشنواره دیوارنگاری بانام صدای رنگ ۲ برای بهره‌گیری از ظرفیت هنرمندان در رنگ‌آمیزی دیوارهای شهر زنجان برگزار شد و دو دوچرخه‌سوار هم به نمایندگی از شهر زنجان با شعار صلح و دوستی به شهرهای ترابوزان ترکیه و مشهد اعزام شدند.

شهردار زنجان، برگزاری جشنواره سفر آرایی خلعت بهار، طی روزهای ۲۶ تا ۲۸ اسفند را از دیگر برنامه‌های شهرداری زنجان به مناسبت ایام نوروز اعلام کرد که در قالب نمایشگاهی در معرض دیدم مسافران و شهروندان قرار گرفت.

ملایی یگانه گفت: در کنار توسعه فعالیت‌های عمرانی و شهری، شهرداری زنجان در زمینه توسعه گردشگری شهر زنجان نیز برنامه‌های گسترده در دست اجرا دارد.

وی با اشاره به وجود پنج اثر برجسته تاریخی در استان زنجان گفت: آثار تاریخی رختشوی‌خانه، بازار بزرگ زنجان، موزه مردان نمکی در داخل شهر زنجان گنبد سلطانیه در شهر سلطانیه و غار کتله خور می‌توان با برنامه‌ریزی ضمن شناساندن آن‌ها به توریست‌ها، زمینه بهره‌مندی اقتصادی را فراهم کرد.

منبع: مهر 

94106 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید