Performancing Metrics

تنها راه برون رفت از تحریم‌های شعب ابی طالب تکیه بر اقتصاد درون‌زاست | اتاق خبر
کد خبر: 330225
تاریخ انتشار: 17 فروردین 1395 - 04:05
خسروی:
نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی بر اجرایی و عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی تاکید کرد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، ابوالقاسم خسروی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس به برخی خدمات ارائه شده در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و در خصوص نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری گفت: راه علاج مشکلات کشور پیمودن راه اقتصاد مقاومتی با توکل و اعتماد به خداوند و استفاده از همه فرصت‌هاست.

وی ادامه داد: ما می‌توانیم در عرصه جهاد اقتصادی و جهاد فرهنگی با مدیریت جهادی مشکلات اقتصادی و فرهنگی را مرتفع کنیم. اقتصاد مقاومتی یعنی خام فروشی خیانت به سرمایه ملی است.

نماینده مردم تربت حیدریه خاطرنشان کرد: آقای رئیس جمهور متاسفانه نیمی از 300 تن طلای سرخ و زعفران ملت ایران بدون بسته بندی و فله ای صادر می‌شود که در چارچوب سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نیست.

خسروی هم‌چنین اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی یعنی ریشه کنی اقتصاد رانت بنیان و جایگزینی اقتصاد دانش‌بنیان و یعنی اگر با سیاسی کاری به فرهنگیان و دانشگاهیان بی مهری کنیم محور توسعه و حیات علمی کشور را نادیده گرفته ایم و ریشه علمی کشور متوقف می‌شود.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات ادامه داد: تنها راه برون رفت و گذار از تحریم‌های شعب ابی طالب این است که بر اقتصاد درون زا تکیه کرده، رانت های قاچاق کالا را ریشه کن کنیم و اقتصاد مقاومتی یعنی صدای شکستن استخوان های هزاران تولید کننده موفق، فریاد جوانان جویای کار، روستاییان، دامداران و کارگران را بشنویم.

وی در پایان تاکید کرد: امروز وظیفه ما صیانت از ایران اسلامی، حاصل از مجاهدت انبیاء و اولیای الهی و شهدا در مرحله حساس احیای تمدن نوین اسلامی است.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
| |
2016-04-05 08:54:17
با سلام
جناب آقای نماینده بهتر است حالا که از رهبری مایه می گذارید جملات او را در باره شعب ابی طالب در 90/10/19 مطالعه کنید. در ادامه مطالعه کنید و ببینید وضعیت ما شعب ابی طالب نیست.
ما امروز در شرایط شِعب ابى‏طالب نیستیم؛ ما در شرایط بدر و خیبریم. ما در شرایطى هستیم که ملت ما نشانه‏ هاى پیروزى را به چشم دیده است، به آن‏ها نزدیک شده است، به بسیارى از مراحل پیروزى، با سرافرازى دست پیدا کرده است. امروز مردم ما را از محاصره اقتصادى مى‏ترسانند؟ با این حرفها، با این ترفندها مى‏خواهند مردم را از صحنه بیرون کنند؟ مگر چنین چیزى ممکن است؟
ADS
ADS
پربازدید