Performancing Metrics

از طریق گوگل به کودکانتان زبان انگلیسی آموزش دهید | اتاق خبر
کد خبر: 330305
تاریخ انتشار: 17 فروردین 1395 - 08:54
ویژگی جدید گوگل می تواند به آموزش زبان به خصوص به کودکان شما کمک کند.

به گزارش اتاق خبر، آموزش زبان به کودکان کاملا با آموزش به بزرگسالان متفاوت است. کودکان بیشتر به صورت استقرایی (از جز به کل) یک مطلب را می آموزند. به این معنا که بر خلاف بزرگسالان اگر مستقیما مطلبی برای آن ها توضیح داده شود، هرگز به آن دقت نمی کنند.

کودک بازی را دوست دارد و از طریق دیدن، بازی کردن، لمس کردن و شنیدن بهتر می آموزد. تدریس به صورت تئوری و انتزاعی بیشتر برای بزرگسالان کاربرد داشته و کودکان بیشتر خواهان ملموسات دنیای اطرافشان هستند.
ویژگی جدید گوگل به شما کمک می کند که به سادگی در منزل انواع حیوانات را به زبان انگلیسی به همراه صدا و نامشان و به همراه بازی به کودکانتان آموزش دهید.
پس از اینکه وارد گوگل شدید " صدای حیوانات" را به انگلیسی جستجو کنید. یعنی در قسمت جسجو گر " animal noises" را تایپ کنید. در قسمت نتیجه جستجوی شما فیلدی در بالای تمام نتایج جستجو ظاهر می شود که حیوانات مختلف را توصیف می کند: هم نام حیوانات و هم صدای آن ها. از این بخش می توانید استفاده کنید و به کودکانتان حیوانات و صدای آن ها را آموزش دهید.
شایان ذکر است؛در قسمت جسجو می توانید روی یک حیوان خاص متمرکز شوید. مثل بنویسید: " " What does the dog say تا همان حیوان به صورت خاص برای شما ظاهر شود.
 
باشگاه خبرنگاران جوان
 
کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید