Performancing Metrics

فاطمه رهبر: طرح زودهنگام انتخابات ریاست جمهوری خسران بزرگی برای نظام است | اتاق خبر
کد خبر: 330416
تاریخ انتشار: 17 فروردین 1395 - 15:02
نماینده مردم تهران در مجلس اظهار کرد: طرح زودهنگام انتخابات ریاست جمهوری خسران بزرگی برای کشور و نظام است.

اتاق خبر:فاطمه رهبر  با بیان اینکه قطعا در ایام انتخابات طیف‌ها، گروه‌ها و تشکل‌های مختلف ورود پیدا می‌کنند گفت: به نظر می‌رسد طرح زودهنگام انتخابات ریاست جمهوری خسران بزرگی برای کشور است.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر به خوبی دقت کنیم از حدود هفت، هشت ماه گذشته درگیر مباحث انتخاباتی بوده‌ایم و اکنون که مرحله دوم طی هفته های آینده برگزار می‌شود و از خرداد ماه هم که همه عزم خود را جذب می‌کنند که برای انتخابات های شوراهای شهر و ریاست جمهوری اقدام کنند و در واقع دو سال کاری کشور انرژی، منابع مالی و هزینه ها هدر می‌رود لذا معتقدم پرداختن به این مباحث آن هم در شرایطی که مسائل داخل منطقه‌ای و بین‌المللی حساسیت خاصی دارد خسران بزرگی برای نظام است.

این نماینده مجلس درباره اینکه آیا پرداختن به این مسأله جنگ روانی محسوب می‌شود یا خیر؟ گفت: فکر نمی کنم این گونه باشد البته عده ای در حال تخریب دولت هستند که آقای روحانی دیگر رای نمی‌آورد و عده ای دیگر هم می‌گویند کاری می‌کنیم که آقای روحانی در دور دوم هم رای خود را داشته باشند.

فاطمه رهبر در ادامه افزود: این در حالی است که در جمهوری اسلامی ایران معمولا این طور بوده که همه حرف‌ها، بداخلاقی‌ها و خوش اخلاقی های انتخاباتی سیاسی همیشه بوده و سوابق هم نشان می‌دهد و هر رئیس جمهور دو بار شانس خود را امتحان کرده است. طبیعی هم همین است وی را تا دولت جدیدی بر خود مسلط شود چهار سال به طول می انجامد.

وی هم‌چنین اظهار کرد: با توجه به شرایط بین‌المللی که ما داریم و همه چیز به برجام گره خورده است به نظر مطرح کردن این موضوع زودهنگام است در حالی که اگر همه متفق القول باشند و از اواخر سال 95 شروع کرده و در سه ماه نخست سال 96 هم این مسأله نهایی شود مطلوب تر خواهد بود.

نماینده مردم تهران در مجلس درباره اینکه فضای سیاسی کاذبی که ایجاد می‌شود به نفع چه کسانی خواهد بود، اظهار کرد: به نظرم چنین فضایی به نفع هیچ کس نیست چون هرگروه و هر حزبی که این موضوع را مطرح می‌کند قسمتی از بدنه جامعه است و مستقیما این مسائل و گفت‌وگوها به اقشار عمومی مردم صدمه می زنند و یا نوعی بلاتکلیفی و دلسردی برای مردم پیش می آید.

فاطمه رهبر در پایان با اشاره به اینکه رهبری عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی را مطرح کرده‌اند گفت: اگر قرار باشد ما به گفت‌وگوها و بحث هایی زودهنگام درباره انتخابات بپردازیم به نظرم تنها ضرر آن برای مردم خواهد بود.

منبع: ایسنا

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید