Performancing Metrics

اطلاعاتی درباره پتنت بندهای ماژولار ساعت‌ هوشمند اپل منتشر شد | اتاق خبر
کد خبر: 330591
تاریخ انتشار: 18 فروردین 1395 - 01:38
پتنت اپل در مورد بندهای ماژولار برای ساعت‌های هوشمند در فوربه ۲۰۱۵ ثبت شده و به تازگی اطلاعاتی از آن منتشر شده است. طبق اطلاعات منتشر شده، این بندها از قطعات کوچکی تشکیل شده‌اند که هر کدام قابلیت خاصی را به ابزار پوشیدنی هوشمند اضافه می‌کنند.

اتاق خبر - کمپانی اپل با عرضه‌ی ساعت هوشمند خود با نام اپل واچ توانست سهم بزرگی از بازار پوشیدنی‌های هوشمند را در اختیار بگیرد. این شرکت در سال ۲۰۱۵ پتنتی در مورد بندهای ماژولار برای پوشیدنی‌های هوشمند مانند ساعت و دستبند ارائه کرده که اطلاعاتی در مورد آن به تازگی منتشر شده است. طبق این پتنت، کاربران می‌توانند ماژول‌ها یا قطعات مختلف بند را به صورت جداگانه خریداری کنند و با نصب آنها روی یکدیگر، از امکانات اضافی برخوردار شوند.

با ارائه‌ی چنین بندهایی، شرکت اپل دیگر برای اضافه کردن قابلیتی خاص به ساعت هوشمندش، نیاز به تولید دستگاه جدید ندارد و تنها کافی است ماژول بروزرسانی آن را تولید کند. برخی از امکاناتی که برای این ماژول‌ها در پتنت ثبت شده عبارتند از باتری اضافه، فشارسنج و دماسنج، ماژول موقعیت‌یاب GPS، اسپیکر، دوربین و ماژولی برای اندازه‌گیری تعریق بدن کاربر را دارد. در اطلاعات منتشر شده خبری در مورد زمان عرضه‌ی چنین بندی ذکر نشده است.

منبع: زومیت

94110

نظرات
ADS
ADS
پربازدید