Performancing Metrics

رکورد مصرف CNG در استان زنجان شکست | اتاق خبر
کد خبر: 330856
تاریخ انتشار: 18 فروردین 1395 - 20:14
طی اسفندماه سال گذشته؛
مدیر روابط‌عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان گفت: مصرفCNG در اسفندماه 94 نسبت به مدت مشابه ماه قبل نشان از یک رکورد مصرفی در سال 94 دارد.

اتاق خبر- مدیر روابط‌عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان گفت: مصرفCNG  در اسفندماه 94 نسبت به مدت مشابه ماه قبل نشان از یک رکورد مصرفی در سال 94 دارد.

محمد علیاری گفت: میزان مصرفCNG  در سال گذشته در حدود 133 میلیون مترمکعب بوده که این میزان مصرف در قیاس با مدت مشابه سال قبل با مصرفی در حدود 132 میلیون و 950 هزار مترمکعب بوده است، در میزان مصرفCNG  در پارسال نسبت به مدت مشابه سال قبل تغییر محسوسی مشاهده نمی‌شود.

وی در رابطه با تغییرات مصرف سوخت CNG در اسفند‌ماه سال گذشته عنوان کرد: میزان مصرفCNG  در اسفند‌ماه 94 نسبت به مدت مشابه ماه قبل نشان از یک رکورد مصرفی در سال گذشته است که میزان مصرف اسفند پارسال در حدود 12 میلیون و 500 هزار متر مکعب بوده که نسبت به مدت مشابه ماه قبل (بهمن‌ماه) از یک رشد 15 درصدی برخوردار است.

این مسئول ادامه داد: میزان مصرف اسفند سال گذشته در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن نیز، از یک افزایش 20 درصدی برخوردار بوده است که رغبت بیشتر شهروندان به استفاده از گاز طبیعی و از طرفی در سرویس بودن کلیه جایگاه‌هایCNG  در ایام تعطیلات پایان سال را می‌توان علتی جهت این افزایش مصرف قلمداد کرد.

در سطح استان زنجان 39 جایگاه عرضه سوخت فعال CNG وجود دارد که 15 باب از این جایگاه‌های دو منظوره و 24 باب از این جایگاه‌ها تک‌منظوره هستند و همچنین در این استان 51 جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی وجود دارد.

منبع: ایسنا 

94106 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید