Performancing Metrics

پرسپولیس روز آخر قهرمان می‌شود | اتاق خبر
کد خبر: 330859
تاریخ انتشار: 18 فروردین 1395 - 20:27
پروین:
علی پروین با کسب آرایی قابل توجه موفق شد در نظرسنجی برنامه نود عنوان برترین مربی بعد از انقلاب را به خود اختصاص دهد.

به گزارش اتاق خبر، مرد محبوب سکوها در دهه شصت و هفتاد در روزهای دور از فوتبال نیز از خاطر فوتبالدوستان خارج نشده تا در فاصله ای عجیب با دیگر مدعیان، عنوان برترین مربی بعد از انقلاب را به خود اختصاص دهد. او در گفتگویی با ایران ورزشی درباره این انتخاب صحبت کرد که در ادامه می خوانید.
شما خودتان در جریان سوال برنامه و رای‌گیری قرار داشتید؟

زمانی که برنامه شروع شد متوجه سوال شدم. فکرش را هم نمی‌کردم که جزو چهار نفر باشم اما همین که اسامی اعلام شد با تعجب دیدم که اسمم نفر اول است.
در نهایت هم با 64 درصد از مجموع آرا انتخاب اول بودید. این اتفاق در حالی افتاد که نسل جدید هواداران بازی‌های شما و دوران مربیگری‌تان را خیلی به یاد ندارند.

بله. همه به ما محبت دارند. من با همین مردم علی پروین شدم. از همه کسانی که در این رای‌گیری شرکت کردند تشکر می‌کنم. حتی آنهایی که به من رای ندادند. واقعا ممنون همه هستم و دستشان درد نکند. با این اتفاق باز هم شرمنده مردم شدم. بعد از لطف خدا، محبت مردم بود که این احترام و عزت را برایم به وجود آورده است.
در واقع این اتفاق نشان داد فوتبالی‌ها شما و نسل شما را فراموش نکرده‌اند.

آنها همیشه به ما لطف داشتند. چه زمانی که در زمین بازی یا روی نیمکت بودیم چه در کوچه و خیابان. من از این مساله خوشحالم که هواداران، پیشکسوتان فوتبال را فراموش نکرده‌اند. من همیشه انتظار داشتم که خیلی بیشتر به پیشکسوتان توجه شود چون همه آنها سال‌ها زحمت کشیدند و همین توجه به آنها خیلی از نظر روحی کمکشان می‌کند.
امیر قلعه‌نویی، منصور پورحیدری و محمد مایلی‌کهن در این لیست حضور داشتند که به ترتیب دوم تا چهارم شدند که...

غیر منصورخان که همبازی‌اش بودم و برایش آرزوی سلامتی دارم دو نفر دیگر شاگردانم بودند. به نظرم همه این عزیزان جزو مربیان خوب این مملکت هستند که افتخارات زیادی را هم کسب کردند. البته از من بهتر هم خیلی‌ها بودند و هستند اما این قرعه به نام من افتاد و خیلی خوشحالم که پیشکسوتان همچنان مورد توجه اهالی فوتبال هستند.
پرسپولیس دو پیروزی مهم مقابل صبای قم و سیاه‌جامگان به دست آورد و حالا شش بازی حساس هم پیش رو دارد.

بچه‌ها قبل و بعد از عید به پرسپولیسی‌ها عیدی دادند. کاش تو چند تا بازی قبلی هم در دقایق پایانی گل نخورده بودند و الان با اختلاف در صدر بودند. به هر حال فوتبال همین است. خدا را شکر با این شش امتیاز شرایطشان خیلی خوب شد. قبل از عید هم گفتم که پرسپولیس یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است. این شش بازی هم شش تا فینال است.
کدامش سخت‌تر است؟

الان دیگر بازی آسان نداریم. همین بازی با ملوان در انزلی خیلی مشکل است. همیشه هم بازی آنها تماشایی بوده است. بعدش هم دربی که نیاز به گفتن ندارد اما تو این روزهای باقیمانده باید قدم به قدم پیش رفت. پرسپولیس الان فقط باید روی بازی‌های خودش تمرکز کند. من خیلی خوشبینم که به امید خدا در روز آخر، قهرمانی را با هواداران جشن بگیریم.

منبع: ورزش سه

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید