Performancing Metrics

حضور ایمیدرو در 4 همایش جذب سرمایه‌گذاری | اتاق خبر
کد خبر: 331012
تاریخ انتشار: 19 فروردین 1395 - 01:36
ایمیدرو طی پاییز 94، در چهار همایش جذب سرمایه‌گذاری در بخش معدن و صنایع معدنی حضور یافت.

اتاق خبر - از جمله اقدامات ایمیدرو در سه ماهه سوم سال 94 برای معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش معدن و صنایع معدنی و جذب سرمایه‌گذاران، «برگزاری چهارمین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معدن و صنایع معدنی از سوی سازمان نظام مهندسی معدن ایران و با حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت و ایمیدرو»، «افتتاح یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن با حضور وزیر معدن افغانستان»، «حضور در کنفرانس بین‌المللی معادن و منابع "ایمارک" در ملبورن استرالیا» و «افتتاح دوازدهمین نمایشگاه متافو با حضور کشورهای صاحب نام متالورژی» بود.

همچنین، «نشست با مدیر وب بانک (توسعه‌ای) روسیه و معاون نخست وزیر مِدوِدیف و سرمایه‌گذاران روس برای اجرای طرح‌های صنعت آلومینیوم» و «حضور شرکت ژاپنی ماروبنی (Marubeni) به عنوان چهارمین شرکت برتر بین‌المللی دنیا برای سرمایه‌گذاری در بخش معدن و صنایع معدنی ایران»، از دیگر اقدامات جذب سرمایه‌گذاران بین‌المللی طی پاییز 94 بود. در همین مدت، تفاهم‌نامه همکاری‌های دوجانبه‌ای بین ایمیدرو و سازمان نظام مهندسی معدن برای ارتقای موضوع آموزش، ایمنی و استاندارد معادن منعقد شد.

ایمیدرو با هدف ایجاد انگیزه و جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به حوزه معدن و صنایع معدنی، با پیگیری‌های مختلف توانست سرمایه صندوق بیمه سرمایه‌گذاری فعالیت‌های معدنی را در قانون بودجه 94 به میزان 25 میلیون دلار افزایش دهد. افزون بر این، پیشنهاد ایمیدرو مبنی بر محسوب شدن هزینه‌های اکتشاف به عنوان هزینه‌های قابل قبول مالیاتی در برنامه ششم توسعه مورد تصویب واقع شد.

نخستین خط تولید ورق فولادی آج‌دار در فولاد مبارکه با ظرفیت تولید 200 هزار تن نیز در آذرماه 94 با حضور رییس هیات عامل ایمیدرو افتتاح شد.

ایسنا

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید