Performancing Metrics

محور بجنورد به جنگل گلستان کم‌ترین حادثه رانندگی را داشت | اتاق خبر
کد خبر: 331114
تاریخ انتشار: 19 فروردین 1395 - 11:39
جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: در تعطیلات نوروز امسال نسبت به سنوات گذشته محور بجنورد به جنگل گلستان شاهد کم‌ترین حوادث رانندگی بوده است.

اتاق خبر:سرهنگ احمد قرائی اظهار کرد: در طرح نوروزی ۹۵ خراسان شمالی خوشبختانه دستگاه‌های اجرایی استان خدمات خوبی به مسافران و شهروندان ارائه دادند.

وی گفت: طرح نوروزی در حوزه انتظامی استان از ۲۷ اسفندماه و در پلیس راه از ۲۵ اسفندماه ۹۴ آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه جاری ادامه داشت.

سرهنگ قرائی افزود: در حوزه انتظامی طی اجرای طرح نوروزی، بیش از دو هزار و ۵۰۰ نیرو به کار گیری و شش ایستگاه موقت مورد استفاده قرار گرفت.

به گفته وی درحوزه پلیس راه نیز در طرح نوروزی امسال روزانه ۳۰۰ نفر در قالب ۱۳ تیم خودرویی، پنج کانکس و پنج پاسگاه فعالیت داشتند.

سرهنگ قرائی در خص
وص تلفات و حوادث جاده‌ای در استان نیز گفت: در نوروز امسال محور بجنورد به جنگل گلستان نسبت به سنوات گذشته شاهد کم‌ترین تلفات و حوادث رانندگی بوده است.

وی افزود: امسال براثر حوادث رانندگی ۱۸ نفر در محور بجنورد به جنگل گلستان جان خود را از دست دادند، این درحالی است که سال گذشته در حوادث رانندگی که در این محور رخ داد،  ۲۲ نفر کشته شدند.

سرهنگ قرائی اظهار امیدواری کرد که با یک طرفه شدن این محور در آینده نزدیک تلفات جاده‌ای به حداقل ممکن برسد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: نیروی انتظامی در روز طبیعت نیز پوشش انتظامی خوبی به منظور رفاه مسافران و شهروندان در تفرجگاه‌ها و اماکن پرجمعیت داشت و خوشبختانه این روز بدون هیچ حادثه‌ای سپری شد.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید