Performancing Metrics

اتفاقی که کارگردان برجسته سینما را از خبرنگاران فراری کرد | اتاق خبر
کد خبر: 331356
تاریخ انتشار: 30 فروردین 1395 - 04:28
پدرو آلمادوار کنفرانس خبری آخرین فیلم خود را پس از دیده شدن نامش در اسناد پاناما لغو کرد.

به گزارش اتاق خبر، کارگردان برجسته اسپانیایی قرار بود که پیش از اکران فیلم «جولیتا» در جمع خبرنگاران حاضر شده و به پرسش‌های آن‌ها درباره فیلم پاسخ دهد. اما کمپانی این کارگردان پس از انتشار اسناد پاناما و یافتن نام او در این اسناد، روز سه‌شنبه اعلام کرد که این نشست خبری و فوتوکال به دلیل اخبار بی‌ارزشی که ربطی به «جولیتا» ندارند، لغو شده است.

نام پدرو آلمادوار و برادرش در میان اسناد شرکت موساک فونسکا به چشم می‌خورد. آگوستین آلمادوار برادر این کارگردان سرشناس اعلام کرده به دلیل فشار زیادی که روی آن‌ها وجود دارد با رسانه‌ها صحبت نمی‌کنند.

ماجرای سرمایه‌گذاری‌های فرا مرزی افراد ثروتمند در بهشت‌های مالیاتی برای فرار از مالیات و پولشویی یکشنبه با انتشار اسناد پاناما در صدر اخبار قرار گرفته است.

آلمادوار کارگردانی آثاری چون «زنان در آستانه فروپاشی عصبی» و «بازگشت» را در کارنامه هنری خود دارد.

روزنامه آنلاین ال کانفیدنشال گزارش کرد که برادران آلمادوار از سال 1991 مالکیت یک کمپانی فرا مرزی در جزایر ویرجین را در اختیار داشته‌اند که مدیریت آن برعهده کمپانی موساک فونسکا بوده است.

پس از انتشار این خبر آگوستین آلمودوار وجود این شرکت را تائید کرد و گفت : «در راستای احتمال گسترش فعالیت‌های بین‌المللی کمپانی خود اقدام به تاسیس این شرکت کردیم. اما از آن زمان تا کنون غیرفعال بوده است.»

او در ادامه اعلام کرد که مسئولیت‌های تجاری کمپانی با اوست و از این روی تمام مسئولیت این ماجرا را برعهده می‌گیرد. برادر پدرو آلمودوار در این باره گفت :«مسئولیت تمام مسائل تجاری با من است و برادرم مدیریت امور خلاق و هنری کمپانی را برعهده دارد.»

آگوستین آلمودوار افزود : «من واقعا متاسفم که به چهرۀ عمومی برادرم لطمه وارد کردم. این اتفاق به دلیل تجربه کم من در امر تجارت اتفاق افتاد.»

منبع : خبرانلاين

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید