Performancing Metrics

رئیس جمهور پاکستان: نقش مهمی در کاهش تنش‌های ایران و عربستان ایفا کرده ایم | اتاق خبر
کد خبر: 331598
تاریخ انتشار: 21 فروردین 1395 - 16:59
تسنیم نوشت: رئیس جمهور پاکستان ضمن تاکید بر توانایی این کشور بر حل و فصل تنش‌های کشورهای منطقه اعلام کرد که اسلام‌آباد نقش مهمی در کاهش تنش‌های ایران و عربستان ایفا کرده است.

اتاق خبر -  به نقل از «رادیو پاکستان»، «ممنون حسین» رئیس جمهور پاکستان در فرماندهی و ستاد «کویته» در ایالت «بلوچستان» گفت: پاکستان نقش مهمی در کاهش تنش‌های ایران و عربستان ایفا کرده است.

وی تاکید کرد: پاکستان توانایی حل و فصل چنین تنش‌ها را دارد. ممنون حسین اظهار داشت: ترکیه نیز در تلاش‌های پاکستان نقش دارد.

رئیس جمهور پاکستان هفته گذشته با هیئت پارلمانی عربستان به رهبری «عبدالله بن محمد بن ابراهیم الشیخ» رئیس مجلس شورای عربستان در اسلام‌آباد دیدار کرد.

وی در این دیدار تاکید کرد که پاکستان به خاطر وجود حرمین شریفین به مردم و دولت عربستان بسیار احترام می‌گذارد. ممنون حسین افزود: پاکستان همکاری خود را با عربستان در جنگ علیه تروریسم ادامه خواهد داد.

این در حالی است که «عادل الجبیر» وزیر امور خارجه عربستان پس از دیدارهای نخست‌وزیر و رئیس ستاد ارتش پاکستان به ریاض و تهران با رد نقش پاکستان در تنش‌های ایران و عربستان گفته بود که کشورش هیچ نیازی به میانجیگری کشورهای منطقه بویژه پاکستان ندارد.

94110

نظرات
ADS
ADS
پربازدید