Performancing Metrics

سفر به کربلا؛ هدیه فانی به نمایندگان مجلس دانش آموزی | اتاق خبر
کد خبر: 331654
تاریخ انتشار: 21 فروردین 1395 - 21:27
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: اعزام به کربلای معلی هدیه وزیر آموزش و پرورش به ۱۵۰ نفر از نمایندگان مجلس دانش آموزی است.

اتاق خبر:حمیدرضا کفاش با اشاره به شعار سال بیان کرد: دولت تدبیر و امید پس از موفقیت در برجام، همه تلاش خود را برای اجرای الگوی اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل به کار بسته است تا با خوداتکایی به رشد و شکوفایی برسیم.

وی با بیان اینکه مجلس هفتم دانش‌آموزی همزمان با دولت تدبیر و امید فعالیت خود را آغاز کرد، گفت: فعالیت کمیسیون‌ها روی موضوعات آموزش‌ و پرورش نظیر حقوق شهروندی، نحوه مشارکت در تعلیم و تربیت، تربیت بدنی، شوراهای دانش‌آموزی، بررسی کتب درسی صورت گرفت که هر کدام می‌تواند دیدگاه نافذ مشورتی برای آموزش‌ و پرورش باشد.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر نقش بی بدیل جوانان و نوجوانان و جایگاه آنان در سطوح مدیریتی گفت: نمایندگان این مجلس پس از پایان دوره نمایندگی در هر کجا که قرار دارند به عنوان مشاورانی دلسوز در صحنه باقی بمانند و یار رهبر انقلاب، دولت و مسئولان آموزش‌ و پرورش باشند.

کفاش بیان کرد: هدیه وزیر آموزش و پرورش به ۱۵۰ نماینده مجلس دانش آموزی اعزام آنان به کربلا معلی است که تا پایان تابستان در دو کاروان به زیارت کربلا مشرف می شوند.

منبع:مهر

نظرات
ADS
ADS
پربازدید