Performancing Metrics

سرمایه گذاری در بازار کدام صنف سودآور است؟ | اتاق خبر
کد خبر: 331815
تاریخ انتشار: 22 فروردین 1395 - 13:04
گفت و گوی اتاق خبر با محمد آزاد
رییس اتحادیه آهن فروشان تهران تأکید کرد: باتوجه به تحولات قیمت جهانی فولاد، سرمایه گذاری در بازار داخلی این محصول در سال 95 سودآور خواهد بود.

محمد آزاد در گفت و گو با اتاق خبر با بیان اینکه اکنون بهترین موقعیت برای سرمایه گذاری در بازار  آهن است، اعلام کرد: قیمت ها بسیار ارزان است اما به دلیل نوسان قیمت جهانی فولاد به زودی شاهد افزایش نرخ اینگونه محصولات در بازار داخلی خواهیم بود.

وی تصریح کرد: نرخ آهن آلات در بازار جهانی و در کشورهای مختلف از 30 تا 80 دلار در نوسان است و این روند باعث شده تا نتواان قیمت فولاد در بازار داخل را پیش بینی کرد.  

آزاد با اعلام اینکه بازار به دلیل توقف پروژه هایی مانند مسکن مهر در رکود به سر می برد، گفت: در سال 95 به دلیل وام هایی که بانک ها در اختیار مردم قرار می دهند انبوه سازان برای ساخت و ساز انگیزه دارند و با این وضعیت بازار آهن آلات از رکود خارج خواهد شد. 

رییس اتحادیه صنف آهن فروشان تهران در رابطه با میزان سودی که به فعالان صنفی این اتحادیه تعلق می گیرد، توضیح داد: سودی که برای این اشخاص در نظر گرفته شده 2/5 درصد است اما به دلیل عرضه بالا و تقاضای کم فعالان صنفی کالای خود را حتی با نیم درصد سود نیز به فروش می رسانند.

این مقام مسئول قیمت هر کیلوگرم میلگرد به نرخ 1350 تومان و تیرآهن از 1380 تا 1400 تومان در بازار اعلام کرد.

94104ت

نظرات
ADS
ADS
پربازدید