Performancing Metrics

مصرف سوخت در ایران چهار برابر کشور چین! | اتاق خبر
کد خبر: 33208
تاریخ انتشار: 25 آبان 1391 - 13:13

مهر: مدیر بازرسی ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت کشور گفت:مصرف سوخت در ایران چهار برابر کشور چین است.

 علی احدی شامگاه چهارشنبه در نشست سوخت در آبدانان از توابع استان ایلام اظهار داشت: استفاده نکردن درست از مصرف سوخت در کشور طبق امار اعلام شده از مرکز مربوط کشور ما چهار برابر کشور چین با بیش از شش میلیار نفر جمعیت سوخت مصرف می کند.

وی افزود: با اجرای قانون هدفمندی یارانه ها خوشبختانه در شهرستان آبدانان 9 درصد در مصرف سوخت صرفه جوی شده است، که اگر مردم در استفاده سوخت شامل نفت، گاز و بنزین الگوی مصرف درست را رعایت کنند این میزان صرفه جوی به 50درصد خواهد رسید.

وی اصلاح الگوی مصرف، افزایش کیفیت تولیدات صنعت خودرو سازی، رعایت استانداردهای بین المللی در ساخت جاده های بین شهری، تبیین مقررات فردی و اجتماعی و فرهنگ سازی در بین افکار عمومی از اولویت های برنامه های ستاد حمل و نقل کشور است.

 محمد پیش بهار فرماندار شهرستان آبدانان در این نشست گفت: از اول سال تا کنون مقدار دو میلیون و 250 هزار لیتر نفت سفید و مقدار سه میلیون لیتر نفت و گاز وارد جایگاه های توزیع نفت در آبدانان شده است.

 سرپرست فرمانداری افزود: تعداد 13 نمایندگی فروش نفت سفید و دو جایگاه نفت و گاز در سطح شهرستان به شهروندان خدمات توزیع سوخت عرضه می کنند.

 در پایان عدم وجود نمایندگی شرکت نفت، اضافه شدن سهمیه سوخت تاکسی داران، عدم وجود جایگاه سی ان جی، افزایش سهمیه اختصاصی تراکتوردارن و دفاتر پیشخوان دولت از مسائلی بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید