Performancing Metrics

همه دلایل باخت بارسلونا به سوسیداد | اتاق خبر
کد خبر: 332090
تاریخ انتشار: 23 فروردین 1395 - 01:00
بارسلونا شب گذشته در ورزشگاه طلسم شده آنوئتا مقابل سوسیداد 1-0 مغلوب شد تا معدلات قهرمانی در لالیگا پیچیده شود.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ورزش سه، سه هفته پیش هیچکس تصور نمی کرد که بارسلونا در راه کسب عنوان قهرمانی لالیگا با مشکل خاصی مواجه شود. اختلاف 8 و 12 امتیازی با اتلتیکو و رئال مادرید باعث شده بود تا بسیاری بارسا را قهرمان قطعی لالیگا بدانند اما از دست دادن 8 امتیاز از 9 امتیاز ممکن در سه بازی اخیر سبب شد تا حساسیت به فوتبال اسپانیا بازگردد.

بارسا ابتدا در زمین ویارئال بازی 2-0 برده را با تساوی 2-2 عوض کرد و سپس به رئال مادرید و سوسیداد بازی خود را واگذار کرد تا حالا فاصله با اتلتیکو و رئال به 3 و 4 امتیاز کاهش یابد. بهترین بارسلونای تاریخ شب گذشته برای ششمین فصل متوالی نتوانست در زمین سوسیداد به پیروزی دست یابد و مغلوب تک گل دقیقه 5 اویارزابال شد.

برای دلایل شکست بارسلونا در مقابل سوسیداد می توان به چند نکته از جمله خستگی بازیکنان این تیم پس از 2 جدال سنگین با رئال در لالیگا و اتلتیکو در لیگ قهرمانان اشاره کرد. قطع ارتباط بین مسی و نیمار در بازی شب گذشته از سوی خط دفاعی مستحکم سوسیداد، یکی دیگر از نکات قابل ذکر این بازی بود.

مسی در بدترین مقطع فصل خود به سر می برسد و در 4 بازی اخیر نه گل زده و نه پاس گل داده است. او آخرین بار ماه می 2011 در 4 بازی متوالی در گلزنی و پاس گل ناکام مانده بود. استراحت دادن به چند بازیکن کلیدی از جمله اینیستا و راکیتیچ در نیمه اول و فرم فوق العاده سوسیداد از دیگر دلایل ناکامی بارسا در بازی شب گذشته بودند.

نکته دیگر عدم تطابق پذیری آردا توران در بارسلوناست. ستاره ترکیه ای روز گذشته از ابتدا به میدان رفت و نتوانست کار خاصی انجام دهد. او با دریافت کارت زرد، 5 کارته شد تا بازی بعدی برابر والنسیا را نیز از دست بدهد. انریکه انتظار داشت که با آردا توران، این فرصت را داشته باشد تا با خیال راحت به هافبک های اصلی خود استراحت بدهد اما تا به امروز اینگونه نشده است.

مصدومیت ژرمی متیو نیز مزید بر علت شده تا سرمربی بارسا نتواند به مدافعان مرکزی خود استراحت بدهد و این مساله بی شک در چند بازی سنگین بعدی بارسا می تواند برای آبی اناری ها دردسرساز شود. باید دید این روند ناکامی، در بازی حساس روز چهارشنبه برابر اتلتیکو در لیگ قهرمانان نیز تاثیر خود را نشان خواهد داد یا خیر.

انتهای پیام/

کد: 94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید