Performancing Metrics

مشارکت بیش از ۲۷ هزار نیکوکار تهرانی در طرح های کمیته امداد | اتاق خبر
کد خبر: 332478
تاریخ انتشار: 23 فروردین 1395 - 23:24
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران گفت: بیش از ۲۷ هزار خیر نیکوکار تهرانی با ثبت نام در طرح های اکرام ایتام و محسنین در سال ۹۴ با کمیته امداد استان تهران مشارکت داشتند.

اتاق خبر: محمدهادی سیف با اشاره به اینکه کمک های حامیان و خیرین نیكوكار نقش اساسی در ارائه خدمات بهتر به خانواده های مورد حمایت کمیته امداد ایفا می کند، افزود:کمیته امداد استان تهران به عنوان پل ارتباطی حامیان نیکوکار با اقشار محروم جامعه، خدمات گسترده ای در زمینه‌های مختلف تاکنون ارائه کرده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از ۲۴هزار نفر به جمع حامیان فرزندان ایتام و خانواده محسنین استان اضافه شدند، گفت: سال گذشته در مجموع ۲۷ هزار و ۳۶۱ حامی در طرح های اکرام ایتام و محسنین ثبت نام کرده اند که از این تعداد سه هزار و ۳۰۶ حامی برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین استان های محروم ثبت نام کرده اند. 

سیف با بیان اینکه کمک به نیازمندان در دین مبین اسلام مورد تاکید قرار گرفته است، گفت: خیرین نیکوکار در امداد رسانی به ایتام و افراد بی‌بضاعت جامعه بازوان قدرتمندی محسوب می‌شوند که همواره در این عرصه حضور و مشارکت فعال دارند. 

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران با اشاره به اینکه در قالب طرح های اکرام ایتام و محسنین خیران نیکوکار متعهد می‌شوند مبلغی را به صورت ماهانه تا مدت معین به حساب کمیته امداد امام خمینی (ره) واریز کنند،خاطرنشان کرد: فرزندان خانواده‌هایی که به دلیل کهولت سن، بیماری و یا از کارافتادگی سرپرست، تحت حمایت کمیته امداد هستند که در طرح محسنین توسط حامیان، حمایت می‌شوند.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید