Performancing Metrics

امنیت ایران اسلامی مثال زدنی است | اتاق خبر
کد خبر: 332625
تاریخ انتشار: 24 فروردین 1395 - 12:37
امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با اشاره به وضعیت مثال زدنی امنیت در ایران اسلامی گفت: نباید در برابر تهدیدها و توطئه های دشمن تسلیم شد.

اتاق خبر: آیت الله سید مرتضی محمودی شامگاه دوشنبه در جمع حلقه های صالحین در مسجد صاحب الزمان(عج) شهرستان ورامین با اشاره به گسترش مبانی و آرمان های انقلاب اسلامی در نقاط مختلف جهان اظهار داشت: گسترش ارزش های انقلاب اسلامی موجب ترس و واهمه دشمن شده است.

امام جمعه ورامین افزود: استکبار پس از پیروزی انقلاب اسلامی، منافع خود را در خطر می دید و به همین خاطر از ابزارهای مختلف برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده کرد.

وی ادامه داد: تحمیل جنگ هشت ساله، تحریم، ترور و سایر اقدامات دشمنان انقلاب اسلامی با شکست مواجه شد و ملت ایران با توکل بر خداو ایستادگی در برابر دشمن، سربلند از امتحانات مختلف بیرون آمد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین اضافه کرد: امروز در حالی که آتش ناامنی در کشورهای منطقه و همایسگان ایران شعله ور است، کشور ما به برکت استقرار نظام اسلامی در اوج امنیت و اقتدار قرار داد و باید ارزش این نعمت بزرگ الهی را دانست.

محمودی تأکید کرد: امروز نیز دشمن دست از توطئه و تهدید ملت ایران برنداشته  و باید در برابر نقشه های استکبار با تمام توان ایستاد و باعث سربلندی ایران اسلامی شد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین گفت: رسالت مسئولان در پاسخ به تهدیدات دشمن بسیار خطیر و مهم است و باید با تمام توان از عزت ایران اسلامی دفاع کنند.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید