Performancing Metrics

نباید حریفان‌مان را دست‌کم بگیریم | اتاق خبر
کد خبر: 332787
تاریخ انتشار: 24 فروردین 1395 - 14:54
مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران:
مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران با ابراز رضایت از قرعه ایران در مقدماتی جام جهانی، گفت: هیچ تیمی را نباید دست کم گرفت اما باید از گروه‌مان راضی باشیم.

اتاق خبر: وحید هاشمیان درباره قرعه کشی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 و گروه ایران، گفت: مثل چند سال گذشته باید با کره جنوبی بازی کنیم اما دیدار با این تیم بهتر از روبرو شدن با تیمی مثل عربستان است چون عربستان مشکلات حاشیه‌ای برای ما ایجاد می‌کرد. به جز کره، ازبکستان هم تیم خوبی است اما نشان داده هنوز برای صعود به جام جهانی خیلی باید کار کند.

او ادامه داد: هیچ تیمی را نباید دست کم گرفت اما اگر ایران کار خودش را انجام دهد و با رفع حاشیه‌ها امکانات لازم را فراهم کند می‌تواند به جام جهانی برود. تیم ایران بسیار خوب است. در گروه ما کره جنوبی همیشه خوب بوده و ازبکستان هم می‌تواند برای ما مشکل درست کند اما نمی‌تواند جلوی صعود ما به جام جهانی را بگیرد.

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران همچنین گفت: چین و قطر در حال پیشرفت هستند و در کنار ایران، سوریه هم تیم خوبی است اما بعید می‌دانم این سه تیم برای ما مشکلی ایجاد کنند. گروه دیگر رقابت‌ها به نسبت سخت‌تر از گروه ایران است. به نظرم اگر خودمان می‌خواستیم تیم‌ها را بچینیم تقریبا همین گروه را انتخاب می‌کردیم. در مجموع باید از گروه‌مان راضی باشیم.

هاشمیان درباره گروه B رقابت‌ها هم گفت: استرالیا تیم بسیار قوی است، ژاپن هم همین‌طور است. عربستان درست است که نسبت به سال‌های قبل ضعیف‌تر شده اما اگر با ایران روبرو می‌شد حریف بسیار سختی بود. امارات هم تیم خوبی است. ما دو دوره قبل با این تیم مساوی کردیم. عراق تیم همسایه ماست و بازی با آن تیم حساسیت زیادی داشت. در تایلند هم بازیکنان سرعتی خوبی بازی می‌کنند. مقایسه تک به تک هم‌گروه‌های ایران با گروه دیگر نشان می‌دهد که گروه ما بسیار خوب است.

او در پایان درباره تیم‌های صعود کننده از دو گروه به جام جهانی، گفت: برای ارائه نظر بهتر باید تا شروع بازی‌ها صبر کنیم اما نظر من این است که ایران و کره جنوبی از گروه اول و استرالیا و ژاپن از گروه دوم به جام جهانی صعود می‌کنند. بخت ما برای صعود خیلی خوب است.

 

منبع: ایسنا

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید