Performancing Metrics

شمشیربازی قهرمانی آسیا - چین | اتاق خبر
کد خبر: 333278
تاریخ انتشار: 26 فروردین 1395 - 03:20
شمشیربازان ایران در روز نخست مسابقات قهرمانی آسیا در اسلحه اپه بانوان و فلوره مردان به مصاف حریفان شان رفتند که طی آن دو نماینده ایران تا جدول ٣٢ نفره هم پیش رفتند اما در نهایت حذف شدند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا امروز با برگزاری دیدارهای انفرادی اسلحه اپه بانوان و فلوره مردان در کشور چین آغاز شد. در چارچوب این روز از رقابت ها و در اسلحه فلوره مردان، علی سلیمانی در جدول هفت نفره مقدماتی نتیجه دیدار برابر نمایندگان چین، ژاپن، مالزی و نیوزلند را واگذار کرد و برابر حریفانی از اندونزی و کویت پیروز شد. با کسب این دو پیروزی سلیمانی به جدول ۶۴ نفره صعود کرد اما در این مرحله با نتیجه ۱۵ بر ۱۰ مقابل شمشیرباز چینتایپه شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

این در حالی است که دو نماینده دیگر ایران در اسلحه فلوره مردان تا مراحل بالاتر پیش رفتند. بر این اساس علیرضا ادهمی در جدول مقدماتی نمایندگان سنگاپور، ماکائو و نپال را شکست داد و مقابل چین و استرالیا هم مغلوب شد. در این مرحله دیدار ادهمی با شمشیرباز عربستانی به دلیل حاضر نشدن بازیکن عربستان برگزار نشد و بدین ترتیب نماینده کشورمان با مجموع ۳ برد راهی جدول ۶۴ نفره شد. ادهمی در این مرحله از مسابقات با پیروزی ۱۵ بر ۱۰ برابر حریف ازبکستانی خود به جدول ۳۲ نفره صعود کرد. ادهمی در این مرحله با نتیجه ١٥ بر ١٣ مغلوب حریفی از کره جنوبی شد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

شروین طلوعی نیز دیگر نماینده ایران در رقابت های اسلحه فلوره مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا که دیدارهای خود را در جدول 7 نفره مقدماتی آغاز کرد اگرچه به دلیل حاضر نشدن بازیکن عربستان، این گروه نیز 6 نفره شد. در هر صورت طلوعی در گروه خود نتایج دیدار مقابل نمایندگان اندونزی، هند، استرالیا و کره جنوبی را واگذار کرد و تنها برابر نماینده ژاپن پیروز شد. طلوعی با همین یک برد راهی جدول 64 نفره شد و در این مرحله حریفنیوزلندی خود را ۱۵ بر ۱۱ برد و به جدول ۳۲ نفره صعود کرد. در ادامه مسابقات شروین طلوعی در جدول 32 نفره به مصاف نماینده ویتنام رفت و با متحمل شدن شکست ١٥ بر ١٤ از دور مسابقات کنار رفت.

همچنین امروز دیدارهای انفرادی اسلحه اپه بانوان برگزار شد که طی آن اعظم بختی نیز در مرحله مقدماتی تنها یک برد به دست آورد و با واگذاری نتایج دیگر دیدارهای مقدماتی خود از صعود باز ماند این در حالی است که سکینه نوری با کسب همین یک برد در مرحله مقدماتی و به دلیل عملکرد بهتر در دیدارهایی که نتایج آنها را واگذار کرد، موفق به صعود شد. این بازیکن در مرحله حذفی مسابقات پس از غلبه بر نماینده تایلند و برای ورود به جدول ۱۶ نفره مسابقات، مقابل حریفی از چین شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

مهسا پوررحمتی نیز مرحله مقدماتی مسابقات را با صعود پشت سر گذاشت. این شمشیرباز که در این مرحله صاحب ۲ پیروزی شده بود در اولین دیدار حذفی خود مقابل نماینده هند شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید